Ustrajna u ostvarivanju strateških ciljeva te korporativne strategije rasta, Ivančica d.d. od sezone jesen/zima 2015./2016. uvodi novitete u svoje poslovanje. Noviteti se prije svega odnose na poboljšanje već postojećih usluga tvrtke, i objedinjavanje dvaju najboljih hrvatskih dječjih brendova, Froddo i Bambi.
Akvizicijom Bambija u poslovanje Ivančice d.d. početkom 2013. otvorila se mogućnost za stvaranje još snažnijeg brenda dječjeg segmenta, koju su u Ivančici d.d. odmah prihvatili, realizirali, te time postigli dodatnu snagu, kako u proizvodnji, tako i u dizajnu.
Od nove nadolazeće kolekcije jesen/zima 2015./2016. brendovi Froddo i Bambi se objedinjuju, pa će u okviru brenda Froddo zaživjeti linija Bambi koraci za najmlađe.
„Objedinjavanjem dječjih brendova Froddo i Bambi u jedan jačamo snagu na tržištu, kako na domaćem, tako i na inozemnom, te stvaramo novu priliku za tvrtku i za kupce. Povezivanje brendova rezultat je promišljanja budućnosti tvrtke i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca.“ istaknula je direktorica Ivančice, Nada Zver.
Novi vizualni identitet Frodda
Novi, upečatljiv i lako prepoznatljiv logotip prikazuje ime brenda s dva slova „d“ stilizirana u oblik stripovskih cipelica, koji simboliziraju veseli dječji korak.
U sklopu rebrendinga Froddo će nastupati na tržištu i pod novim sloganom „Froddo – svaki korak je tvoja priča“. Slogan je nastao iz ideje da pri kreiranju Froddo cipelica inspiracija proizlazi iz činjenice da je svako dijete posebno. A kako je svako dijete posebno, tako je i svako stopalo posebno. Upravo zato brend Froddo u novim kolekcijama slavi različitost i nudi cipele namijenjene kako užim, tako i širim stopalima. Svima poručuje da djeca koja rastu izvan kalupa osim što su sretnija, ostavljaju i upečatljivije otiske.
Rebranding brenda ne staje na promjeni vizualnog identiteta i spajanju dva branda u jedan, već se nastavlja i u smislu poboljšanja proizvoda i usluga tvrtke. I nadalje se provode jače prodajne i marketinške aktivnosti, kako na domaćem, tako i na stranim tržištima. Povećavaju se ulaganja u dodatnu edukaciju prodajnog osoblja, koja će zajedno s novim shop konceptom te asortimanom rezultirati posebnim doživljajem kupnje.
„Ovim rebrandingom objedinit i ispunit će se zahtjevi svakog tržišta na kojem smo prisutni, a sve sa ciljem da potrošači u Hrvatskoj i diljem svijeta percipiraju naš proizvod kao izvrstan i dobiven uz najkvalitetniju uslugu.“ zaključuje gđa. Zver.