Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novi prodajni koncept svoga branda Froddo, koji je dio već ranije predstavljene poslovne strategije. Na razvoju proizvoda, novoj brand stratagiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.
Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu Zagreb prostire se na 37m2, komunicira prirodnost i kvalitetu obuće te individualnost djece, a njezin je sastavni dio dječji kutak za igru. Izgled prodavaonice usklađen je s novim brandingom i vizualnim identitetom koji se temelje na uvidu da je svako dječje stopalo, baš kao i svako dijete različito. S novim sloganom «Svaki korak je tvoja priča» Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan «kalupa» sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske.
Simpatična slova d, stilizirana u oblik stripovskih i veselih likova, zajedno s dječjim kutkom za igru, Froddo prodavaonicu čine zabavnijom i zaigranijom. Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu.