Ivančica predstavila novi prodajni koncept brenda Froddo

Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novi prodajni koncept svoga branda Froddo, koji je dio već ranije predstavljene poslovne strategije. Na razvoju proizvoda, novoj brand stratagiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.

Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu Zagreb prostire se na 37m2, komunicira prirodnost i kvalitetu obuće te individualnost djece, a njezin je sastavni dio dječji kutak za igru. Izgled prodavaonice usklađen je s novim brandingom i vizualnim identitetom koji se temelje na uvidu da je svako dječje stopalo, baš kao i svako dijete različito. S novim sloganom «Svaki korak je tvoja priča» Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan «kalupa» sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske.

Simpatična slova d, stilizirana u oblik stripovskih i veselih likova, zajedno s dječjim kutkom za igru, Froddo prodavaonicu čine zabavnijom i zaigranijom. Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu.

Podijeli

Odgovori

Top