Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Obrtnici i mali poduzetnici ne smiju odustati od sajmova

“Nastupom na međunarodnim sajmovima obrtnici mogu izravno predstaviti svoje proizvode i usluge potencijalnim inozemnim partnerima. Mogu sklopiti nove poslovne kontakte i dogovoriti konkretne poslove kako bi povećali proizvodnju za izvoz”, ističe Mario Paliska, predsjednik Odbora za sajmove i druge promidžbene djelatnosti Hrvatske obrtničke komore.

"Nastupom na međunarodnim sajmovima obrtnici mogu izravno predstaviti svoje proizvode i usluge potencijalnim inozemnim partnerima. Mogu sklopiti nove poslovne kontakte i dogovoriti konkretne poslove kako bi povećali proizvodnju za izvoz", ističe Mario Paliska, predsjednik Odbora za sajmove i druge promidžbene djelatnosti Hrvatske obrtničke komore.

Trebaju li obrtnici i poduzetnici ići na sajmove? Definitivno – trebaju. U krizi i recesiji gospodarstvenici smanjuju troškove gdje god je moguće, a u pravilu prvi su na udaru administrativni odjeli i marketing. No takav pristup i nije najmudriji. Tko u vrijeme krize nestane s pozornice, teško će se poslije vratiti, upozoravaju stručnjaci.

Bitan izlazak na nova tržišta

Zato je i predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević još u ožujku ove godine pozivao gospodarstvenike da budu prisutni na tržištu snažnim reklamnim kampanjama, upozorivši na važnost nastupa na sajmovima diljem svijeta.

“U uvjetima globalne povezanosti utjecaji gospodarske i financijske krize ne mogu mimoići nikoga i njihovi se nepovoljni učinci osjećaju po smanjenoj potražnji za proizvodima i uslugama obrtnika. Kriza najbrže i najlakše pogađa najmanje i najslabije, male obrtnike i poduzetnike, ali upravo oni drže ključeve izlaska iz krize jer se mogu brzo prilagoditi, održati i stvoriti nova radna mjesta. Zato je važnije nego ikad pružiti obrtnicima priliku za izlazak na nova tržišta”, veli pak Mario Paliska, predsjednik Odbora za sajmove i druge promidžbene djelatnosti Hrvatske obrtničke komore.

Sudjelovanje obrtnicima donosi prednost

“Nastupom na međunarodnim sajmovima obrtnici mogu izravno predstaviti svoje proizvode i usluge potencijalnim inozemnim partnerima. Mogu sklopiti nove poslovne kontakte i dogovoriti konkretne poslove kako bi povećali proizvodnju za izvoz.”

Jasno je ipak da obrtnici i mali poduzetnici ne mogu sami pokrivati nastupe na skupim međunarodnim izložbama. I Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora sufinanciraju stoga nastup svojih članova te tako podupiru stav o pojačanoj promidžbi hrvatskoga gospodarstva.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Lifestyle

Kako biti samopouzdaniji? “Isprogramirajte” svoj mozak na ovih 7 znanstveno provjerenih načina.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.