Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Od sada za svoj brand možete imati personalizirani URL

Ipak, ukoliko je riječ o osobi i ako se netko zove isto kao neka slavna ličnost, može se samo nadati da je ipak slavniji i važniji od imenjaka pa da ga Google prvi pita mailom da potvrdi novi URL.

Ipak, ukoliko je riječ o osobi i ako se netko zove isto kao neka slavna ličnost, može se samo nadati da je ipak slavniji i važniji od imenjaka pa da ga Google prvi pita mailom da potvrdi novi URL.

Uskoro nema više nespretnih i nepamtljivih brojkica u URL-u vašeg Google+ profila. Naime, Google+ je počeo polako, ali sigurno mijenjati izgled adresa za brendove i slavne ličnosti, i to po vlastitom nahođenju i rasporedu, javlja Netokracija.

Tako tvrtke poput Toyote ili ličnosti kao Britney Spears, kako piše TechCrunch, već imaju odobrene lijepe nove URL-ove u kojima stoji njihovo ime a ne nasumični red brojki. Neki novinari su također već odobreni te javljaju kako je jedini problem taj što Google ne dozvoljava jednostavno osobi da sama odabere svoju vlastitu personaliziranu adresu.

O’š, ne’š?

Tako da, ukoliko se netko zove isto kao neka slavna ličnost, može se samo nadati da je ipak slavniji i važniji od imenjaka pa da ga Google prvi pita mailom da potvrdi novi URL. Jednako tako, male su šanse da će Google odobriti URL ako primjerice netko želi imati neki sasvim novi online identitet ili umjesto toga neki manje poznati nadimak. Naime, Google pošalje svoj prijedlog mailom, a ukoliko osoba želi nešto drugačije morat će poslati poseban zahtjev. Ime treba biti nešto po čemu je već poznata u online svijetu ili ako se radi o Google+ profilu tvrtke ili proizvoda, ime koje se inače povezuje s brandom.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.