Uskoro nema više nespretnih i nepamtljivih brojkica u URL-u vašeg Google+ profila. Naime, Google+ je počeo polako, ali sigurno mijenjati izgled adresa za brendove i slavne ličnosti, i to po vlastitom nahođenju i rasporedu, javlja Netokracija.
Tako tvrtke poput Toyote ili ličnosti kao Britney Spears, kako piše TechCrunch, već imaju odobrene lijepe nove URL-ove u kojima stoji njihovo ime a ne nasumični red brojki. Neki novinari su također već odobreni te javljaju kako je jedini problem taj što Google ne dozvoljava jednostavno osobi da sama odabere svoju vlastitu personaliziranu adresu.
O’š, ne’š?
Tako da, ukoliko se netko zove isto kao neka slavna ličnost, može se samo nadati da je ipak slavniji i važniji od imenjaka pa da ga Google prvi pita mailom da potvrdi novi URL. Jednako tako, male su šanse da će Google odobriti URL ako primjerice netko želi imati neki sasvim novi online identitet ili umjesto toga neki manje poznati nadimak. Naime, Google pošalje svoj prijedlog mailom, a ukoliko osoba želi nešto drugačije morat će poslati poseban zahtjev. Ime treba biti nešto po čemu je već poznata u online svijetu ili ako se radi o Google+ profilu tvrtke ili proizvoda, ime koje se inače povezuje s brandom.