Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Odnosi s javnošću za male tvrtke: Nije sve u veličini!

Mnoge male tvrtke odnose s javnošću smatraju nečim što je rezervirano samo za velike i poznate tvrtke i velike korporacije. Naša suradnica Davorka Lončar donosi PR savjete za male tvrtke.

Mnoge male tvrtke odnose s javnošću smatraju nečim što je rezervirano samo za velike i poznate tvrtke i velike korporacije. Naša suradnica Davorka Lončar donosi PR savjete za male tvrtke.

Odnosi s javnošću ili engleski PR (public relations), jednako su važni i za uspjeh male tvrtke. Kako bi prodali svoj proizvod ili uslugu ključno je upoznati tržište s vašom tvrtkom i njezinom djelatnošću.Upravo tom smislu odnosi s javnošću mogu biti vrlo učinkovita metoda.

Dobro osmišljena strategija odnosa s javnošću može značajno pridonijeti priznanju i kredibilitetu, stvaranju ugleda i branda te popularnosti tvrtke.

Kada se pristupa kreiranju vaše PR strategije najprije treba  definirati cilj odnosno ciljeve koje njome želiti postići. Sukladno tome treba odabrati metode koje ćete koristiti i sastavite terminski plan realizacije pojedinih aktivnosti.

Korisne metode

Jedna od njih su svakako objave za tisak. Vrlo je bitno da one budu kvalitetno napisane i odaslane u pravom trenutku. Kako se većina objava za tisak danas dostavlja elektronski ključno je, da naslov i prvi odlomak budu upečatljivi kako bi zainteresirali urednike tiskovina i web portala.
Kod toga trebate sastaviti popis medija kojima  namjeravate poslati sačinjenu objavu za tisak. U tu svrhu informirajte se o medijima koji pokrivaju djelatnost kojom se bavite.

Uključite  dnevne  novine, tjednike, poslovne magazine, časopise o trgovini i sl. Važno je da objavu za tisak pravovremeno pošaljete. Ovisno o tome izlazi li časopis kojem je namjeravate dostaviti mjesečno, tjedno ili dnevno. Uzmite u obzir  rokove za dostavu materijala.

Interes medija možete pobuditi i na način da organizirate npr. dobrotvorne priredbe, aukcije vaših proizvoda/usluga, ili promotivne prodaje i o njima napišete objavu za tisak. Možete organizirati seminar gdje bi prezentirali informacije o vašim proizvodima/uslugama.

Proširite vidike

Internet pruža bezbroj mogućnosti za reklamu vašeg proizvoda/ usluge. Informirajte se o poslovnim blogovima, portalima  te  komentarima. Koristite društvene mreže kao što su Twitter i Facebook i preko njih pokušajte doći do šire publike.

Efikasna metoda je i kreiranje vlastitog bloga ili newslettera. Pisanje bloga može vam pomoći u privlačenju potencijalnih klijenata. Povežite svoj blog s Twitterom, Facebookom i drugim društvenim mrežama kako bi „pojačali“  efekt.

Newsletter koristite  kako bi informirali potencijalne klijente o Vašoj tvrtki i novostima vezanim za vašu djelatnost. Svakako kreirajte web stranice tvrtke koje možete koristiti npr. za online prodaju vaših proizvoda/usluga. Isto tako, svoje proizvode/usluge možete reklamirati  putem web stranica specijaliziranih za online trgovinu.

Postoji mnogo načina na koje mala tvrtka može postići publicitet. Bitno je da PR strategija uključuje kontinuirane aktivnosti i komunikaciju s predstavnicima medija u svrhu promocije tvrtke.  Za uspjeh vaše PR strategije,  neovisno  tome  koje od spomenutih metoda izabrali, ključno je   fokusirati se na način kako vaš proizvod ili usluga može potencijalnim kupcima pomoći u rješavanju njihovih problema.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.