Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Mnoge male tvrtke odnose s javnošću smatraju nečim što je rezervirano samo za velike i poznate tvrtke i velike korporacije. Naša suradnica Davorka Lončar donosi PR savjete za male tvrtke.

Izdvojeno

Odnosi s javnošću za male tvrtke: Nije sve u veličini!

Mnoge male tvrtke odnose s javnošću smatraju nečim što je rezervirano samo za velike i poznate tvrtke i velike korporacije. Naša suradnica Davorka Lončar donosi PR savjete za male tvrtke.

Odnosi s javnošću ili engleski PR (public relations), jednako su važni i za uspjeh male tvrtke. Kako bi prodali svoj proizvod ili uslugu ključno je upoznati tržište s vašom tvrtkom i njezinom djelatnošću.Upravo tom smislu odnosi s javnošću mogu biti vrlo učinkovita metoda.

Dobro osmišljena strategija odnosa s javnošću može značajno pridonijeti priznanju i kredibilitetu, stvaranju ugleda i branda te popularnosti tvrtke.

Kada se pristupa kreiranju vaše PR strategije najprije treba  definirati cilj odnosno ciljeve koje njome želiti postići. Sukladno tome treba odabrati metode koje ćete koristiti i sastavite terminski plan realizacije pojedinih aktivnosti.

Korisne metode

Jedna od njih su svakako objave za tisak. Vrlo je bitno da one budu kvalitetno napisane i odaslane u pravom trenutku. Kako se većina objava za tisak danas dostavlja elektronski ključno je, da naslov i prvi odlomak budu upečatljivi kako bi zainteresirali urednike tiskovina i web portala.
Kod toga trebate sastaviti popis medija kojima  namjeravate poslati sačinjenu objavu za tisak. U tu svrhu informirajte se o medijima koji pokrivaju djelatnost kojom se bavite.

Uključite  dnevne  novine, tjednike, poslovne magazine, časopise o trgovini i sl. Važno je da objavu za tisak pravovremeno pošaljete. Ovisno o tome izlazi li časopis kojem je namjeravate dostaviti mjesečno, tjedno ili dnevno. Uzmite u obzir  rokove za dostavu materijala.

Interes medija možete pobuditi i na način da organizirate npr. dobrotvorne priredbe, aukcije vaših proizvoda/usluga, ili promotivne prodaje i o njima napišete objavu za tisak. Možete organizirati seminar gdje bi prezentirali informacije o vašim proizvodima/uslugama.

Proširite vidike

Internet pruža bezbroj mogućnosti za reklamu vašeg proizvoda/ usluge. Informirajte se o poslovnim blogovima, portalima  te  komentarima. Koristite društvene mreže kao što su Twitter i Facebook i preko njih pokušajte doći do šire publike.

Efikasna metoda je i kreiranje vlastitog bloga ili newslettera. Pisanje bloga može vam pomoći u privlačenju potencijalnih klijenata. Povežite svoj blog s Twitterom, Facebookom i drugim društvenim mrežama kako bi „pojačali“  efekt.

Newsletter koristite  kako bi informirali potencijalne klijente o Vašoj tvrtki i novostima vezanim za vašu djelatnost. Svakako kreirajte web stranice tvrtke koje možete koristiti npr. za online prodaju vaših proizvoda/usluga. Isto tako, svoje proizvode/usluge možete reklamirati  putem web stranica specijaliziranih za online trgovinu.

Postoji mnogo načina na koje mala tvrtka može postići publicitet. Bitno je da PR strategija uključuje kontinuirane aktivnosti i komunikaciju s predstavnicima medija u svrhu promocije tvrtke.  Za uspjeh vaše PR strategije,  neovisno  tome  koje od spomenutih metoda izabrali, ključno je   fokusirati se na način kako vaš proizvod ili usluga može potencijalnim kupcima pomoći u rješavanju njihovih problema.


Napisao

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Ljudski resursi

Freelance poslovi u digitalnom marketingu nikada nisu bili isplativiji i traženiji nego danas.

Komentari

Vjerojatno široj javnosti nije jasna situacija oko TikToka i zašto SAD “kompliciraju” oko jedne aplikacije.

Marketing i prodaja

Mikroinfluencere se definira kao osobe s manjim, ali izuzetno angažiranim pratiteljima (od 1.000 do 100.000), koji su postali ključan alat za brendove koji žele...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.