Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Odzvonilo visokim telefonskim računima – od sada možete ograničiti potrošnju

Od početka lipnja ove godine svim korisnicima na području Republike Hrvatske na raspolaganju je novi oblik kontrole troškova koji omogućuje dodatnu zaštitu u korištenju javnih komunikacijskih usluga. Riječ je o usluzi ograničavanja mjesečne potrošnje kojom korisnici, nakon podnošenja zahtjeva operatoru, mogu ostvariti zabranu odlaznih poziva unutar obračunskog razdoblja nakon što njihova potrošnja dosegne unaprijed dogovoreni novčani limit. Nova usluga kontrole troškova dostupna je korisnicima javnih komunikacijskih usluga u pokretnim i nepokretnim mrežama.

Od početka lipnja ove godine svim korisnicima na području Republike Hrvatske na raspolaganju je novi oblik kontrole troškova koji omogućuje dodatnu zaštitu u korištenju javnih komunikacijskih usluga. Riječ je o usluzi ograničavanja mjesečne potrošnje kojom korisnici, nakon podnošenja zahtjeva operatoru, mogu ostvariti zabranu odlaznih poziva unutar obračunskog razdoblja nakon što njihova potrošnja dosegne unaprijed dogovoreni novčani limit. Nova usluga kontrole troškova dostupna je korisnicima javnih komunikacijskih usluga u pokretnim i nepokretnim mrežama.

Nova usluga kontrole troškova dostupna je korisnicima javnih komunikacijskih usluga u pokretnim i nepokretnim mrežama.

Najmanji iznos mjesečnog limita iznosi 50 kuna, a moguće ga je povećavati u koracima od po 50 kuna (na primjerice 100, 150, 200 kuna ili više, budući da maksimalni iznos limita nije propisan). Kod tarifnih modela koji sadrže određeni unaprijed ugovoreni iznos mjesečne naknade limit mjesečne potrošnje se primjenjuje nakon utrošene mjesečne naknade, javlja HAKOM.

Valja napomenuti i to da je HAKOM u svojim dosadašnjim aktivnostima te primjenom zakonskih i regulatornih obveza korisnicima već osigurao različite oblike i načine dodatne zaštite i kontrole troškova.

Uz kalkulator za jednostavan izbor tarifnih paketa koji najviše odgovaraju svakom pojedinom korisniku u ovisnosti o njegovim potrošačkim navikama te pružanje informacija o trenutačnoj potrošnji na posebnim brojevima službe za korisnike operatora (poziv, SMS, web stranica operatora), operatori su dužni upozoriti korisnika o prekomjernoj potrošnji nakon što ta potrošnja dosegne iznos dvostruke potrošnje u prethodna tri mjeseca. Ujedno moraju osigurati i mogućnost postavljanja zabrane daljnjeg prometa.

Operatori na zahtjev korisnika također moraju osigurati ispis pozvanih brojeva i ostalih prometnih podataka uz mjesečni račun (u pisanoj ili elektroničkoj formi), mogućnost aktiviranja usluge obavijesti o prenesenim brojevima u druge pokretne mreže te zabranu poziva prema određenim brojevima ili skupinama brojeva (npr. međunarodni pozivi, pozivi prema brojevima s povećanim tarifama).Omogućavanjem izbora dodatnih usluga koje se nude uz tarifne pakete (npr. posebne ponude za određene pozive i usluge, posebne tarife u roamingu), operatori dodatno omogućavaju smanjenje i kontrolu troškova.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.