Kako javljaju iz ORYX grupe, ORYX Taxi odradio je u srijedu svoje posljednje vožnje do daljnjega. Razlog takvoj odluci je nepoštivanje pravila struke i zakona čime se ugrožava sigurnost korisnika usluga taxi prijevoza, ali i vozača taxyja.
“Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama”, pojašnjavaju iz ORYX Taxyja.
Za kvalitetan rad ovaj taxy prijevoznik je za potrebe poslovanja nabavio 120 potpuno novih vozila vrhunske kvalitete za garanciju maksimalne udobnosti i sigurnosti putnika. No, u nastalim okolnostima da bi opstao ORYX Taxi morao bi nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70.000 kuna. Uz to, umjesto 3 vozača morao bi imati samo 2 vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju od po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima.
“Poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi. Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak. To se najstrože protivi korporativnoj kulturi svih sektora Grupe kao i samih zakona Republike Hrvatske. Prema poslovnom planu, u prvih 5 godina nije planirana dobit u okviru taksi djelatnosti, no očekivalo se da će poslovanje omogućiti pokrivanje troškova hladnog pogona što nažalost u trenutnim tržišnim okolnostima nije moguće”.
Iako su svjesni u ORYX Grupi da to znači i gubitak licenci za obavljanje taksi djelatnosti u Zagrebu, odluče li se u budućnosti ponovno pokrenuti istu, čekat će trenutak kada će biti omogućeno natjecanje za dobivanje novih.