Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Osnovana Hrvatska udruga proizvođača pekarskih i slastičarskih proizvoda

Namjera je udruženih pekara sudjelovati u davanju prijedloga promjena zakona i pravilnika vezanih uz proizvodnju i promet pekarskih i slastičarskih proizvoda te formuliranje zajedničkih stavova o načinima zaštite domaće proizvodnje.

Namjera je udruženih pekara sudjelovati u davanju prijedloga promjena zakona i pravilnika vezanih uz proizvodnju i promet pekarskih i slastičarskih proizvoda te formuliranje zajedničkih stavova o načinima zaštite domaće proizvodnje.

U Zagrebu je jučer osnovana Hrvatska udruga proizvođača pekarskih i slastičarskih proizvoda čiji su ciljevi promicanje i realiziranje zajedničkih interesa članova, djelovanje u pravcu formuliranja zajedničkih stavova prema normativnim i zakonskim inicijativama i rješenjima državnih i drugih organa u ovoj gospodarskoj djelatnosti.

Istaknuto je to na osnivačkoj Skupštini Udruge čije su članice i tvrtke Čakovečki mlinovi, Pan Pek, Zagrebačke pekarne Klara, Mlin i pekare Sisak, Babić pekara Split, Puljanka-Brionka, Radnik Opatija, Latica Varaždin itd.

Rad udruge financirat će se članarinama tvrtki-članica, a za predsjednika Udruge izabran je Stjepan Varga iz Čakovečkih mlinova.

Namjera je udruženih pekara sudjelovati u davanju prijedloga promjena zakona i pravilnika vezanih uz proizvodnju i promet pekarskih i slastičarskih proizvoda te formuliranje zajedničkih stavova o načinima zaštite domaće proizvodnje.

Jedan od najbitnijih zadataka Udruge bit će i suradnja ‘s jednog jakog mjesta’ sa službama inspekcijskog nadzora na suzbijanju devijacija kvalitete i nepravilnosti u proizvodnji i prometu pekarskim i slastičarskim proizvodima, navodi se u priopćenju Udruge.

Skupštini je prethodio stav pekarskih i slastičarskih tvrtki i obrta da struka u Hrvatskoj nema takvog oblika udruženja koje bi efikasno, na interesnoj osnovi, rješavalo zajednička pitanja vezana za stvaranje uvjeta za boljitak ovih gospodarskih grana.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.