Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Osobni imidž

Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno, ili čega se u budućnosti možete sramiti. Biti izvrstan znači stvoriti naviku, jer smo ono što stalno činimo i kako se ponašamo

Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno, ili čega se u budućnosti možete sramiti. Biti izvrstan znači stvoriti naviku, jer smo ono što stalno činimo i kako se ponašamo

Što pojedinci mogu učiniti za bolji imidž u poslovnom okružju?

1. Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno, ili čega se u budućnosti možete sramiti. Biti izvrstan znači stvoriti naviku, jer smo ono što stalno činimo i kako se ponašamo.

2. Pohvalite svoj napredak i proslavite vlastiti uspjeh kako biste se motivirali za daljnji napredak i usavršavanje. Često očekujemo motivaciju od strane nadređenih, ili naše sredine, no obzirom na situaciju na tržištu, od svake osobe se očekuje da hrabri sama sebe.

3. Razmišljajte o odnosu prema sebi. Ukoliko biste sve ono što činite sebi vrlo rado učinili i najboljem prijatelju, na dobrom ste putu. Međutim, ukoliko se prema sebi ne odnosite s poštovanjem, ne možete očekivati da to čine drugi. Sjetite se da nećete govoriti loše niti se odnositi loše prema proizvodu ili usluzi koju želite prodati zahtjevnom kupcu.

4. Prenesite poruku o vlastitom poslu kao najboljem, kao poslu s kojim se ponosite i kojeg možete prezentirati u najboljem svjetlu, jer to doista i mislite. Drugi ljudi moraju imati dojam da vi ne biste ni radili posao koji vam nije ugodan, niti predstavljali tvrtku čije vrijednosti ne podržavate. Ako se vrijednosti poduzeća kose s vašim vlastitim uvjerenjima, nije realno očekivati da ćete biti uspješni u tom poslu.

5. Privucite pozornost tako što ćete dati više od onoga što od vas očekuju, bilo da je riječ o poslodavcu, klijentu ili poslovnom partneru. Oduševljenje ljudi ćete izazvati samo ako nadmašite njihova očekivanja. Budite spremni i kreativni, jer jedino tako možete ponuditi nešto jedinstveno. Probudite entuzijazam u sebi i pokažite ga!

6. Razmislite o sebi kao ponudi na tržištu. Svaka ponuda dolazi u određenom pakiranju, a u slučaju osoba to je njegovanost, odjeća, cipele, šminka, frizura i slično. Vanjska slika mora biti ona koju želimo poslati „prema vani“, no pakiranje ne znači ništa ukoliko sadržaj ne podržava ono što želite „prodati“.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.