Ako pokrećete vlastitu web stranicu, određujete ime, pokušavate odrediti strategiju, specificirati uslugu budite svjesni da vaša marka na internetu dolazi u žestoku konkurenciju. Sada je pitanje što će je razlikovati od konkurencije? Na koji način ćete izraziti njezinu jedinstvenost.
Kao i kod svakog drugog brenda, najuspješnije brendove najčešće odlikuje specijalizacija, ponuda jedne usluge i dovođenje te usluge do savršenstva. To su tri osnovne stvari koje biste trebali usvojiti i provoditi! Tek nakon nekog vremena jasno će se “ocrtati slika” što je točan smjer u kojem želite da se kreće vaš internetski brend.
Evo kako to rade veliki!
Google se koncentrira na lagano pretraživanje, Amazon.com ima najveći izbor, a eBay uslugu aukcije na internetu.
“Sve daljnje nadogradnje usluga koje rade doprinose boljem iskustvu pretrage, snalaženju na online platformi… Unutar svojih specijalizacija, svi ovi brendovi uslugu konstantno prilagođavaju potrebama potrošača i nekim trendovima. Potrebna je velika vještina kako prilagoditi osnovnu uslugu i ne izaći iz okvira vrijednosti brend,“ objašnjava Domagoj Davidović iz agencije Proximity Zagreb.
Internetski brendovi grade se kao i svaki drugi brend.Važno je stvaranje opipljivih vrijednosti i koristi za potrošača te dodavanje neopipljivog aspekta, emocionalne vrijednosti. Konkretnije, na primjeru Googlea, samo neki aspekti građenja Googlea kao brenda podrazumijevaju sve od lokalizacije, razvoja usluga i alata koji zadovoljavaju potrebe njihovih ciljnih skupina pa do prigodnih promjena logotipa na posebne datume Google Doodles, objašnjavaju stručnjaci iz agencije Proximity Zagreb.
Savjeti su tu! Posao vas čeka!
Ukoliko vas dodatno zanima kako izgraditi internetski brend pošaljite svoje pitanje na [email protected] ili posjetite društvene mreže Facebook, Linkedin, Twiter i postavite pitanje.