Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Otvoreni sajmovi Nautika, INGA i Hotel&Gastroteh

Na Zagrebačkom velesajmu danas su otvoreni međunarodni sajmovi nautike, hrane, pića i inovacija te hotelsko-ugostiteljske opreme, na kojima se do 23. veljače predstavlja 390 izlagača iz 30 zemalja.

Na Zagrebačkom velesajmu danas su otvoreni međunarodni sajmovi nautike, hrane, pića i inovacija te hotelsko-ugostiteljske opreme, na kojima se do 23. veljače predstavlja 390 izlagača iz 30 zemalja.

Riječ je o 23. zagrebačkom sajmu nautike, 6. sajmu hrane, pića i gastro inovacija-INGA te 6. sajmu gastronomije, hotelsko-ugostiteljske opreme i cateringa-Hotel&Gastroteh, kojima ZV počinje ovu sajamsku godinu.

Sajmove je otvorila zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Sandra Švaljek koja je rekla da su oni dobar uvod u turističku sezonu i potvrda Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije.

Istaknula je da se specijalizirani sajmovi uklapaju u moderno sajmovanje te da će oni činiti okosnicu ZV-a.

Sajmovi se održavaju u pet paviljona ZV-a, a očekuje se da će od tri sajma najveću pažnju poslovne i široke publike privući sajam nautike koji se održava u najviše prostora (četiri hale) i kojeg ZV tradicionalno priređuju u suradnji s Udrugom male brodogradnje.

Ove se godine na tom sajmu svjetski premijerno prikazuju četiri plovila domaće proizvodnje (motorne jahte i brodice), a zanimljivo je i što je više domaćih nego stranih izlagača, posebno malih brodograditelja.

Tu su i ronilački programi, surf&kajak show program, kao i drugi atraktivni programi i nagrade za publiku.

Sajmovi INGA i Hotel&Gastroteh okupljaju proizvođače i distributere hotelske i ugostiteljske opreme, kao i hrane i pića, posebno u sklopu HoReCa sektora.

Kao posebne atrakcije na tim sajmovima najavljene su izrada najdulje rolade na svijetu od oko 150 metara u organizaciji Udruge slastičara Hrvatske, čime će se Hrvatska prijaviti za Guinessovu knjigu rekorda, kao i natjecanje hrvatskih top 10 kuhara u organizaciji Hrvatskog kuharskog saveza.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.