Kada je riječ o tržišnoj utakmici s Grouponom, Facebooku neće biti lako. Lider vlada tržištem SAD-a, a IPO će mu vrijednost uskoro povećati na 25-30 milijardi dolara. To je tvrtka koju su američki mediji proglasili najbrže rastućom u povijesti. Osim toga, Groupon je već ušao na ogromno kinesko tržište. Facebook to tek pokušava sa svojom osnovnom djelatnošću uz pomoć Baidua. Facebook Deals trenutno je prisutan u pet američkih gradova. Širit će se uskoro i širit će se brzo, a hoće li kročiti u dijelove svijeta gdje vladaju Grouponovi klonovi, saznat ćemo ubrzo…
Groupon – američka kompanija koja je preskočila Kineski zid
Facebookovi aduti
Ono što će Facebook Deals učiniti privlačnim oglašivačima jest ponašanje korisnika vodeće svjetske socijalne mreže, koji gotovo sva svoja iskustva dijele s prijateljima. Upravo to oglašivačev je cilj. Ukoliko netko opazi zanimljivu ponudu na Dealsu, o tome će vjerojatno obavijestiti nekolicinu svojih prijatelja. Učinit će to na vrlo jednostavan način, jer Facebook je sve svoje dosadašnje mogućnosti, naravno integrirao unutar Dealsa.
Uz to korisnicima je omogućeno plaćanje kreditnim karticama, ali i Facebook kreditima. Američki mediji ubrzo su Facebook zatrpali pitanjima – hoće li mu plaćanje kreditima omogućiti veću zaradu?
– Plaćanje kreditima omogućili smo kako bismo olakšali kupovinu našim korisnicima. Sve će funkcionirati kao i s kreditnim karticama – izvijestili su iz Facebooka.
Deals je trenutno dostupan u pet američkih gradova, a izgleda ovako:
(Fotografije: Facebook/Mashable)
