Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Ovako izgleda grupna kupovina na Facebooku – predstavljamo Deals! [Galerija]

Facebook je pokretanjem Dealsa postao prisutan na visokoprofitabilnom tržištu grupne kupovine. Na najvećem tržištu (SAD) ukrstit će rogove s pokretačem i apsolutnim liderom tržišta grupne kupovine Grouponom. Što će biti s portalima u malim zemljama? Samo u Hrvatskoj portala za grupnu kupovinu ima desetak, u susjednoj Sloveniji također, u sve većem broju prisutni su i u Srbiji. Nitko od njih nema više korisnika od Facebooka, nema ni približno. Hoće li nekima od njih vodeća svjetska društvena mreža staviti ključ u bravu, pokazat će vrijeme.

Facebook je pokretanjem Dealsa postao prisutan na visokoprofitabilnom tržištu grupne kupovine. Na najvećem tržištu (SAD) ukrstit će rogove s pokretačem i apsolutnim liderom tržišta grupne kupovine Grouponom. Što će biti s portalima u malim zemljama? Samo u Hrvatskoj portala za grupnu kupovinu ima desetak, u susjednoj Sloveniji također, u sve većem broju prisutni su i u Srbiji. Nitko od njih nema više korisnika od Facebooka, nema ni približno. Hoće li nekima od njih vodeća svjetska društvena mreža staviti ključ u bravu, pokazat će vrijeme.

Kada je riječ o tržišnoj utakmici s Grouponom, Facebooku neće biti lako. Lider vlada tržištem SAD-a, a IPO će mu vrijednost uskoro povećati na 25-30 milijardi dolara. To je tvrtka koju su američki mediji proglasili najbrže rastućom u povijesti. Osim toga, Groupon je već ušao na ogromno kinesko tržište. Facebook to tek pokušava sa svojom osnovnom djelatnošću uz pomoć Baidua. Facebook Deals trenutno je prisutan u pet američkih gradova. Širit će se uskoro i širit će se brzo, a hoće li kročiti u dijelove svijeta gdje vladaju Grouponovi klonovi, saznat ćemo ubrzo…

Groupon – američka kompanija koja je preskočila Kineski zid

Facebookovi aduti

Ono što će Facebook Deals učiniti privlačnim oglašivačima jest ponašanje korisnika vodeće svjetske socijalne mreže, koji gotovo sva svoja iskustva dijele s prijateljima. Upravo to oglašivačev je cilj. Ukoliko netko opazi zanimljivu ponudu na Dealsu, o tome će vjerojatno obavijestiti nekolicinu svojih prijatelja. Učinit će to na vrlo jednostavan način, jer Facebook je sve svoje dosadašnje mogućnosti, naravno integrirao unutar Dealsa.

Uz to korisnicima je omogućeno plaćanje kreditnim karticama, ali i Facebook kreditima. Američki mediji ubrzo su Facebook zatrpali pitanjima – hoće li mu plaćanje kreditima omogućiti veću zaradu?

– Plaćanje kreditima omogućili smo kako bismo olakšali kupovinu našim korisnicima. Sve će funkcionirati kao i s kreditnim karticama – izvijestili su iz Facebooka.

Deals je trenutno dostupan u pet američkih gradova, a izgleda ovako:

(Fotografije: Facebook/Mashable)


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Lifestyle

Što su o inspiraciji rekli pisci, pjesnici, skadatelji...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.