Novosti

Ove tvrtke su ekološki najodgovornije i najviše skrbe za okoliš u Hrvatskoj

To je nagrada tvrtkama koje iskazuju visoku ekološku svijest i skrbe se za okoliš, a između 852 brenda potrošački je žiri zaključio da ih samo 78 u Hrvatskoj zaslužuje to vrijedno zeleno priznanje

To je nagrada tvrtkama koje iskazuju visoku ekološku svijest i skrbe se za okoliš, a između 852 brenda potrošački je žiri zaključio da ih samo 78 u Hrvatskoj zaslužuje to vrijedno zeleno priznanje

Kao i u 18 puta do sada i ove godine dodijeljena je nagrada za brandove Superbrands za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu. Ove godine uvedena je još jedna kategorija – za ekološke odgovornosti. To je nagrada tvrtkama koje iskazuju visoku ekološku svijest i skrbe se za okoliš, a između 852 brenda potrošački je žiri zaključio da ih samo 78 u Hrvatskoj zaslužuje to vrijedno zeleno priznanje. Tako su, između ostalih, nagrađeni Eko taxi, Green Gold, VIPnet, Zagrebačka banka…

Baš zbog toga ponosni su u tvrtki Eko taxi čiji je moto “Za zeleni i čisti Zagreb” i koji rabi vozila koja ispuštaju 50 posto manje CO2 nego ostala vozila na fosilna goriva. Iz tvrtke ističu kako su nagradu primili na prvu godišnjicu postojanja te da su u godinu dana poslovanja prevezli cijeli Grad  Zagreb.

U izboru putem online glasanja sudjelovalo je preko 27.000 jedinstvenih potrošača. Standardizirani kriteriji odabira primjenjuju se u više od 90 zemalja svijeta u kojima Superbrands vrši selekciju i promociju najboljih brandova. Ti kriteriji su: kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost, emocionalni naboj, ekološka odgovornost.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version