PBZ – Br. 1 i prema izboru građanstva
PBZ je osvojio prvo mjesto kategorije “Banka općenito”, kao i prvo mjesto kategorije “Tekući računi građana” u istraživanju Best Buy Award na nacionalno reprezentativnom uzorku, provedenom u srpnju 2012., od strane Centra za istraživanje tržišta GfK iz Zagreba, metodom CATI – DEEPMA (Computer Assisted Telephone Interviewing – Deep Mind Awareness)
Vodeća pozicija PBZ-a, kada se mjeri omjer cijene i kvalitete bankarskih usluga od strane građana, potvrđena je u istraživanju Internet – Best Buy Award provedenom od strane švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, tijekom mjeseca listopada (1.200 ispitanika – isključivo korisnici interneta u Hrvatskoj – CAWI-DEEPMA metodologija) u kojem je PBZ ponovno u istoj kategoriji (bankarske usluge općenito) osvojio vodeću poziciju.
PBZ – Br. 1 i prema izboru poslovnih korisnika
Izvrsnost svojih bankarskih usluga, PBZ je potvrdio i u Business Best Buy Award istraživanju metodologijom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) provedenom tijekom mjeseca rujna ove godine na 1.228 ispitanika – isključivo poslovnih osoba: vlasnika tvrtki, glavnih direktora, direktora sektora, rukovoditelja, voditelja projekata i sl.
U ovom Business Best Buy Award istraživanju – prvom ove vrste u Hrvatskoj, PBZ je također osvojio prvo mjesto u glavnoj istraženoj bankarskoj kategoriji: “Bankarske usluge za tvrtke i poslovne korisnike”.
Ispitanicima u sva tri navedena Best Buy Award istraživanja, iz srpnja, rujna i listopada, odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi naziv bilo koje banke za koju smatraju da im na tržištu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete bankarskih usluga.
Prema međunarodnim standardima
Istraživanja Best Buy Award provode se u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o proizvodima i uslugama za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane samih korisnika.
Cilj projekta i certifikata “Best Buy Award” je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, kojeg u hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).