Tvrtka je objavila da joj je neto dobit u posljednja tri prošlogodišnja mjesseca pala na 5,49 milijardi švedskih kruna (846 milijuna dolara), u usporedbi sa 6,15 milijardi kruna u istom razdoblju prethodne godine.
Pamuk dvostruko skuplji
Prihodi su uvećani šest posto na 34,8 milijardi kruna, u usporedbi s 32,8 milijardi u istom razdoblju prethodne godine, pri čemu ih je donekle zakočila jaka švedska valuta. Ako se izuzme utjecaj valutnih tečajeva, uvećani su za 15 posto.
– Cijene sirovina su porasle. Primjerice, cijene pamuka su se gotovo udvostručile u 2010. Naravno da se H&M mora prilagoditi novim uvjetima, ali to uvijek mora biti u skladu s našim poslovnim konceptom da kupcima ponudimo modernu i kvalitetnu odjeću po najpovoljnijim cijenama – naglasio je izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson u priopćenju.
– Na taj način i dalje možemo povećavati naš udio na tržištu – dodao je.
Nove trgovine
Ove godine H&M planira otvoriti oko 250 novih trgovina, u prvom redu u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji i Kini. Također će otvoriti prve trgovine u Rumunjskoj, Hrvatskoj i Singapuru, kao i franšizu u Maroku i Jordanu.