Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pet ključnih marketinških i komunikacijskih trendova

Tim komunikacijskih stručnjaka, kreativaca i analitičara međunarodne agencije za komunikacije Grayling predstavio je pet marketinških i komunikacijskih trendova za koje vjeruje da će brendovima, organizacijama i stručnjacima za komunikacije pomoći u ostvarivanju planiranih rezultata u 2020. godini.

Tim komunikacijskih stručnjaka, kreativaca i analitičara međunarodne agencije za komunikacije Grayling predstavio je pet marketinških i komunikacijskih trendova za koje vjeruje da će brendovima, organizacijama i stručnjacima za komunikacije pomoći u ostvarivanju planiranih rezultata u 2020. godini.

„Naš tim stručnjaka proučio je što većina globalnih brendova i korporacija u ovom trenutku rade, koje nove alate i tehnike koriste i na koji se način razvijaju ili nestaju trendovi koje smo prošlih godina identificirali“, izjavila je Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorica Graylinga za Jugoistočnu Europu te nastavila: „Najbolji primjeri iz prakse koje smo koristili za prikazivanje pojedinih trendova najčešće dolaze iz područja potrošačkog marketinga jer su ti brendovi skloniji javnom predstavljaju komunikacijskih kampanja u odnosu na brendove iz drugih sektora.“

Ovo su Grayling trendovi #5×20 za sektor marketinga i komunikacije u 2020:

Trend #1: Nova transparentnost

Mlađi potrošači sve više cijene autentičnost i integritet naspram uglađenog savršenstva. Tako i brendovi odgovaraju dijeleći informacije i sadržaj koji je važan ljudima: od vidljivih lanaca opskrbe i prikaza iza kulisa kod nastajanja Insta storyja do istinitih otvorenih priznanja i isprika. Kreatori politika i poslovni partneri nisu ništa manje fokusirani na autentičnost i integritet.

Trend #2: Mobilni OOH

Utjecajne mobilne kampanje stavit će dodatni naglasak na mobilnost kako bi dosegnule i uključile korisnike u relevantnom kontekstu i na taj način povećale učinak i konverziju. Od lokacijom aktiviranih priča i ponuda do prikaza proširene stvarnosti i PIN kodova, ove aktivacije vezane uz okolinu privlače pozornost ljudi kada se provode vani i premošćuju jaz između digitalnog i materijalnog svijeta.

Trend #3: Poticaj za dobro

Korporacije pretvaraju svoje (istinske) vrijednosti u realnost koristeći etičku moć kako bi pozitivno utjecale na društvo i pomogle kupcima promijeniti svoje ponašanje na bolje. Od poticaja i uređaja za izgradnju navika do atraktivnog standardnog i društvenog normiranja, brendovi idu korak dalje kako bi pomogli ljudima donijeti ispravnu odluku na lakši i atraktivniji način. Naravno, poticanje promjene ponašanja potrošača također je i preokupacija nacionalnih vlada, tako da se ovakve kampanje mogu koristiti za uključivanje kreatora politika.

Trend #4: Nedostižnost i aktivacija

U duhu „fair play“ igre, samouvjereni brendovi potiču kupce da sami odrade posao kako bi pristupili oglašivačkim porukama, posebnim ponudama te čak i samim proizvodima. Potrošači koji zaziru od napadnog, loše izvedenog oglašivačkog targetiranja bolje prihvaćaju originalne i zanimljive interakcije s jasnim prikazom uloženog i dobivenog, a korporacije u tom procesu grade stvarne odnose sa svojom ciljnom skupinom.

 Trend #5: Događanja za intimnost i povjerenje

Sa sve većom fragmentacijom komunikacije i gubitkom povjerenja potrošača u digitalne platforme, korporacije ulažu u opipljive prostore u stvarnom svijetu i događanja koji stvaraju intimnost i povjerenje. Pristupačna, osobna iskustva stvaraju vrijedno društveno zalaganje, ali i dobru volju koja omogućuje da se istodobno potrošači i dionici osjećaju kao dio obitelji brenda.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.