Poslovni svijet prepun je zastarjelih prodajnih metoda koje u današnje vrijeme postaju suvišne. Portal Inc. donosi pet najglupljih uvjerenja kad je riječ o prodaji:
1. Kupac je uvijek u pravu
Ovaj je mit ponovljen toliko puta kako mnogi misle da je riječ o prirodnom zakonu. U stvarnosti su kupci često nerazumni i pretjerano zahtjevni. Veliki dio prodaje obuhvaća i edukacija potrošača kako bi njihova očekivanja sveli u realne okvire. U prijevodu, recite kupcu da nije u pravu ukoliko to uistinu nije.
2. Kupac zna što želi
Potrošači često imaju bizarne ideje o tome što im je potrebno i što ustvari žele. Ne podilazite nerazumnim zahtjevima. Na vama je da kao pravi trgovac otkrijte što mušterija ustvari želi i ponudite najbolje moguće rješenje.
3. Prilike su svugdje
Ukoliko smatrate kako je svatko potencijalni potrošač, samo to još ne zna, završit ćete loveći nepostojeće prilike. Ako namjeravate nešto prodati, u potrazi za kupcima, prvo eliminirajte one koji nemaju dovoljno novaca ili potrebu za vašim proizvodom. Na taj ćete se način moći usredotočiti na stvarne potencijalne mušterije.
4. Nikad ne prihvaćajte “ne” za odgovor
Prilike za prodaju su kao autobusi ; nova naiđe svakih 15 minuta. Ne zamarajte se samo s jednom opcijom jer uzalud trošite dragocjeno vrijeme. Kad je riječ o prodaji, « Ne » najčešće uistinu i znači « Ne ».
5. Prodaja je samo za ekstrovertirane
Mnoge prodajne situacije idu na ruku pomalo introvertiranim stručnjacima koji su bolji u slušanju nego pričanju. Neke od najučinkovitijih prodajnih tehnike današnjice temelje se na slušanju.