Dobra ideja i malo sreće pomoći će vam da startate, a za kvalitetan razvoj i uspjeh Inc. tvrdi da vam treba još malo više. Donosimo osobine koje star-upovce ”tjeraju naprijed” i kad stvari postanu ”teške”.
Sanjarenje o obećavajućoj ideji, a zatim izvršavanje svoje vizije svakako je važno u poslovanju. No, to nije jedina stvar. Uspjeh je također bitan.
Kako bi dobili uvid u ključne osobine iznimnih poslovnih start-upova, dolazimo do pet osnovnih:
1. Ravnoteža poniznosti i samopouzdanja
Kako bi bili istinski unosan osnivač nekog posla važno je imati pravu količinu povjerenja. Bez njega, malo je vjerojatno da ćete biti u mogućnosti generirati poslovnu ideju kupcima i investitorima. No, ”bacajući” malo poniznosti u cijeli mix vašeg poslovanja, odvesti će vas dalje, bliže uspjehu.
Bivajući sigurni u sebe i dovoljno ponizni, izbjeći ćete zamku arogancije i biti spremniji tražiti i prihvatiti povratnu informaciju – nešto što trebate kako bi osigurali uspjeh. Ne samo da ćete biti skloniji tražiti vrijedne povratne informacije, već ćete manje vjerojatno biti defenzivni tijekom cijelog procesa. Vaša samouvjerena ali skromna priroda omogućit će vam da filtrirate ono što je najbolje i postanete dobri, najbolji.
2. Povijest integriteta
Poslovnjaku, prodaja vlastitog integriteta je presudna za vlastiti uspjeh, ali može biti i izazovna kada imate samo jedan ili dva sastanka s potencijalnim investitorima. To je mjesto gdje u igru ulazi jaka mreža ljudi koja može jamčiti za vas. Oni će biti u mogućnosti potvrditi vašu razinu integriteta i pomoći vam da pridobijete povjerenje drugih.
3. Faktor ljubaznosti
Prečesto, ljubaznost se miješa sa slabosti. To bi svakako trebali izbjegavati. Kada pokušavate izgraditi nešto iz ničega, vjerojatnije je da ćete podršku sa svih strana i istinsko poštovanje dobiti kao ljubazan i jednostavan poslovnjak.
4. Hrabrost utvrđivanja
Život start-upa uključuje brojne izazove. Ali, ako te izazove možete vidjeti kao uvijek nove mogućnosti, vjerojatnije je da ćete pronaći i iskoristiti odlučnost potrebnu da ih pobijedite.
5. Društveno odgovoran svjetonazor
Kako vi i vaš posao koristite dobrobiti društva u cjelini? Hoćete li otvoriti nova radna mjesta? Je li vaš model poslovanja društveno odgovoran? Fokusiranje na ostavljanje pozitivnog i održivog traga u svijetu može pružiti značajnu konkurentsku prednost kada je u pitanju privlačenje kupaca, zaposlenika i investitora. Nemojte preskočiti ta razmatranja pri izgradnji vaše tvrtke.