Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Pet savjeta iz PR-a za svaku kompaniju

Smatrate da biste trebali poraditi na PR-u svoje kompanije, ali ne znate gdje biste počeli?

Smatrate da biste trebali poraditi na PR-u svoje kompanije, ali ne znate gdje biste počeli?

Ako ste “sami svoji majstori” i ne koristite usluge PR agencije imamo pet korisnih savjeta o kojima možete razmisliti.

Krizno komuniciranje!

PR nije samo komunikacija koju sami kreiramo s ciljem stvaranja dobre reputacije kompanije u javnosti, već i niz aktivnosti koje moramo poduzeti kako bismo se pripremili za komuniciranje u vrijeme krize. Najgora opcija je da kažete “neće se meni dogoditi, ovo mi ne treba”, a kada se desi zaista neki problem koji izađe u javnost, niste spremni za suočavanje s time i organizirati svoju kriznu komunikaciju.

Dakle, potrebno je raditi na prevenciji krize tako što ćemo analizirati slabosti kompanije ili osoba vezanih za nju, te da se obrazujemo kako reagirati u kriznim situacijama, kako dati izjavu za medije, poslati demantij, priopćenje za javnost, sazvati press konferenciju…

Budite prisutni na društvenim mrežama

Jasno vam je da su društvene mreže jednako važne kao i web stranica gdje ćete promovirati usluge i proizvode svoje kompanije, ali i održavati odnose s vašim kupcima/klijentima. Osim osnovne prisutnosti, savjetujemo da se posvetite kvaliteti sadržaja koji ćete objavljivati na društvenim mrežama, te da imate kontinuitet u objavljivanju.

Pratite komunikacijske trendove

Primijetite li da vaša ciljana javnost koristi online medije za informiranje, a i dalje više ulažete u tiskanje brošura? Ovo je samo jedan od primjera koji pokazuje kako je potrebno pratiti aktivnosti ciljane javnosti i oglašavati se tamo gdje se ta javnost informira. Online marketing je odavno nadmašio mogućnost mjerenja efektivnosti u odnosu na tradicionalni marketing, a i daleko je isplativiji kada je u pitanju izdvajanje budžeta za marketing.

Ulažite u znanje PR menadžera

Imate zaposlenu osobu u svojoj kompaniji koja se bavi PR-om? PR je disciplina koja se svakodnevno prilagođava novim komunikacijskim trendovima i ulaganje u edukaciju PR osoblja je ključni element u postizanju dobre komunikacije Vaše kompanije s javnošću.

Kreirajte priču o kompaniji, koja će biti prva poveznica s vašim proizvodima/uslugama

Vjerojatno ste ranije čuli za pojam storytelling. Etimologija ovog pojma potječe iz engleskog jezika i doslovno prevedena znači “pričanje priče” (story- priča; telling- pričanje).

PR je zapravo baziran na storytellingu, dok se veoma često koristi u oglašavanju, posebno pri kreiranju video reklama.
Za storytelling se kaže da je komercijalna kreativnost, odnosno, umijeće korištenja naracije u prodaji. Iako, prodaja je pojam koji ćemo češće sresti u marketingu, nego u PR-u.
Vi, vaša kompanija i brend možete koristiti storytelling kao najmoćniji način komuniciranja poruke na interesantan način.

Zapamtite, priče su dvadeset i dva puta više pamtljive od samih činjenica, a činjenice bez priče su dosadne.

Izvor: EBBE COMMS


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.