O važnosti partnerstva najviše govori činjenica da je Philips novog strateškog partnera na tržištu SAD-a, Francuske, Latinske Amerike te Južne Europe birao prvi put nakon deset godina. Direktor inovacija, marketinga i strategije Philipsa Antonio Hidalgo komentirao je partnerstvo: “Suradnja s MPG na ključnim tržištima pokazuje usredotočenost kompanije na identificiranje jakih lokalnih partnera koji ostvaruju značajne poslovne rezultate.“
Dodajmo ovome da je najveći autoritet u medijskoj industriji RECMA u svojoj zadnjoj evaluaciji najviši ranking dao MPG i Arena Media Spain zahvaljujući ukupnom broju od 46 klijenata u protekloj godini što ih čini jedinim agencijama u Španjolskoj koje su postigle ovakav nivo.
Uspješan tjedan obilježila je i objava knjige „Who Cares Wins – Why Good Business Is Better Business“ čiji je autor David Jones, generalni direktor Havas i Euro RSCG Worldwide. Revolucija medija prisiljava vodeće kompanije, političare i lidere na društveno odgovorno i transparentno poslovanje. Društveni mediji mogu biti odličan alat i produžena ruka odgovornog poslovanja, a autor preporučuje kako DOP uvesti kao dio strategije poslovanja i to kao doprinos zajednici.
Osnovana 1992., Unex Grupa, agencija za integrirano tržišno komuniciranje, vrlo brzo postaje jedan od tržišnih lidera pozicionirajući se danas među prve 3 hrvatske agencije sukladno bilingu. U siječnju 2000. razvija svoj kreativni potencijal i pridružuje se svjetskoj mreži Havas – diviziji Euro RSCG WW, 2. europskoj, a 5. svjetskoj agencijskoj mreži za tržišne komunikacije. 2002. postaja afilijacija i druge Havasove divizije – Media Planning Group, međunarodne specijalizirane agencije u području zakupa i planiranja medija, istraživanja tržišta i strateškog planiranja.
Unex Grupa danas u 100% privatnom vlasništvu – zapošljava 85 profesionalaca koji čine pokretačku snagu njene 3 divizije: Unex MPG – medijski servisi, Euro RSCG Zagreb – kreativne i komunikacijske strategije, Unex Communications – PR i eventi.