Pierluigi Collina još je kao tinejdžer igrao nogomet, a studirao je ekonomiju na sveučilištu u Bologni, gdje je i diplomirao 1984. godine. Iako po struci financijski savjetnik, vrhunac karijere doživio je na stadionu kada je sudio na slavnoj finalnoj utakmici Svjetskog nogometnog prvenstva 2002. između Njemačke i Brazila. No mnogi ne znaju da je Pierluigi Collina diplomirani ekonomist i financijski savjetnik koji na svojim predavanjima objašnjava kako u poslovnom svijetu iskoristiti one tehnike koje je on primjenjivao kao sudac.
Lice koje zlata vrijedi
Collina je 2007. godine postao nogometni ambasador tvrtke MasterCard i tako se pridružio drugim slavnim nogometnim imenima, kao što su Pele, Eusebio, Bobby Charlton i Jurgen Klinsmann. MasterCard je službeni sponzor UEFA EURO prvenstva od 1992. godine te UEFA Championship League od 1994. godine.
– Pierluigi Collina nogometna je legenda i istinski pionir nogometnog suđenja, kojeg podjednako poštuju igrači i obožavatelji nogometa. Iznimno se veselimo zajedničkom radu s njim kako bismo podigli položaj našeg najvrednijeg sponzorstva – nogometa, – izjavio je Paul Meulendijk, direktor odjela sponzorstava u kompaniji MasterCard Europe.
Uvijek korak ispred
Na predavanjima Colina objašnjava svoje inovativne i pedantne tehnike priprema za utakmice – proučavanje nogometnih momčadi i pojedinih igrača kako bi uvijek bio jedan korak ispred njih – a iste tehnike savjetuje i u poslovnom svijetu.
– Strast mi je prenošenje iskustva i znanja mladim sucima. Zahvaljujući partnerstvu s kompanijom MasterCard Europe, lakše uočavam različite aspekte igre te sam vrlo ponosan što me ova tvrtka, koja je tolike godine vezana uz nogomet, zamolila da budem njezin ambasador, – rekao je Collina.
Inače Weekend Media Festival je događaj koji će povezati najznačajnije igrače vezane uz medije i cjelokupnu komunikacijsku industriju u regiji te ugostiti neke od najznačajnijih svjetskih i regionalnih stručnjaka iz područja komunikacija.