IFS je danas jedna od najpriznatijih normi za sektor hrane, koja se bazira na zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom, dobroj proizvođačkoj praksi i zdravstvenoj ispravnosti proizvoda.
Vlasnici robnih marki zakonski su odgovorni za ispravnost i kvalitetu proizvoda, te zbog toga traže od svojih dobavljača ne samo zadovoljenje zakonskih zahtjeva već i primjenu oštrijih zahtjeva međunarodno prihvaćene norme i certifikaciju prema istoj.
Dobiveni certifikat po ovoj normi predstavlja dakle u trgovačkim krugovima respektabilnu potvrdu ostvarenja visoke kvalitete i sigurnosti proizvoda, dok su primjena i certifikacija sustava prema ovoj normi obaveza za dobavlječe svih prehrambenih proizvoda trgovačkih lanaca u zemljama EU-a.
Ovom prilikom predsjednik Uprave PIK Vrbovec, Dragan Marčinko izjavio je: „Danas smo posebno ponosni jer je kvaliteta našeg poslovanja i trud svih naših zaposlenika dodatno potvrđena i IFS standardom. Tijekom proteklog razdoblja kontinuirano smo pratili potrebe naših kupaca, dobavljača i trendove na tržištu, no isto tako i ulagali u naše proizvodne procese na koje, uvjeren sam, s pravom možemo biti ponosni. Danas imamo jednu od najmodernijih tvornica u ovom dijelu Europe, no isto tako s današnjim danom naši su napori i kvaliteta naših proizvoda na kojoj svakodnevno radimo dodatno nagrađeni uručenjem IFS standarda, a čime smo uz koncept sljedivosti osigurali i visoku razinu transparentnosti unutar prometa hrane.“
Kako kupci i trgovački lanci imaju svoje zahtjeve glede kvalitete i sigurnosti proizvoda koje svakodnevno kupuju i prodaju, IFS – Međunarodna norma za hranu učinkovit je i transparentan alat za provjeru robnih marki i njihovih proizvođača. Ona jamči pravednu procjenu, s jednoobraznim i transparentnim postupkom provjere, no isto tako i osigurava potrebne uvjete za poslovanje na tržištu EU.
Dobivanje IFS standarda stoga je itekako važno za daljnje poslovanje PIK Vrbovca odnosno konkretno širenje i unapređenje poslovanja u drugim zemljama.
Izvoz PIK Vrbovca je u 2011. godini iznosio ukupno 12,4 posto prodaje, pa uručenje ovog standarda svakako možemo smatrati i strateškom odrednicom budućnosti.
PROMO