Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Pišite članke, vodite blogove – odlično su marketinško oružje za male poduzetnike

Ako se mali poduzetnik i imate dara za pisanje, svakako se bavite time, nemojte raditi samo za klijente. Objavljujte vlastite radove, izvrsno su marketinško oružje. Ako pak nemate takve sklonosti i bavite se nečim što nema veze s pisanjem, u tom slučaju postoje mogućnosti poput snimanja videa, vlastite radio emisije itd. Donosimo vam prednosti i načine objavljivanja vlastitih radova.

Ako se mali poduzetnik i imate dara za pisanje, svakako se bavite time, nemojte raditi samo za klijente. Objavljujte vlastite radove, izvrsno su marketinško oružje. Ako pak nemate takve sklonosti i bavite se nečim što nema veze s pisanjem, u tom slučaju postoje mogućnosti poput snimanja videa, vlastite radio emisije itd. Donosimo vam prednosti i načine objavljivanja vlastitih radova.

Može vas se pronaći online. Kada objavljujete neku vrstu sadržaja tada mnogo online dostupniji. Na neki način ostavljate tragove putem kojih je lakše doći do vas. Google posebno podržava WordPress blogove i online video sadržaje. Osim toga, što više objavljujete to vas je lakše naći.

Imate više materijala za dijeljenje. Ovo posebno vrijedi za digitalni sadržaj jer se pomoću društvenih medija sadržaj širi internetom mnogo brže i lakše. Ako napravite nešto uistinu dobro, možete osvojiti gotovo instantnu glasovitost.

Imate više kredibiliteta. Ukoliko ste kvalitetan autor bloga, raznih članaka, autor knjige i sl. to vas čini uvažavanim u tom području. Ljudi će vam se obraćati za savjet, kopirati rad i sl. Na neki način, kao da dobivate akademske inicijale prije vašeg imena. To pokazuje da ste ostvarili nešto što većina oko vas nije.

Izgradit ćete listu potencijalnih klijenata. Mnogo je lakše raditi na takvoj listi kada imate vrijedan sadržaj koji možete razdijeliti. U isto vrijeme, blogovi, audio i video zapisi mogu samo povećati takvu listu.

Osjećaj postignuća. Svakako, završiti nekakav rad ili članak daje odličan osjećaj, čak i za one koji to rade na svakodnevnoj bazi. Uz to, ukoliko članak pišete za sebe, a ne za klijenta, osjećaj je još bolji.

Pasivni prihodi. Postoji više načina na koje možete pokušati iskoristiti sadržaj kao izvor manjeg pasivnog prihoda. Ukoliko postanete uistinu dobri u svome poslu, pristup djelu sadržaja možete pokušati naplatiti ili sve to složiti u jednu knjigu i objaviti. Isto tako, možete postaviti Google oglase na stranicu te s velikom posjećenosti zaraditi s te strane.

Načini kako stvoriti i objaviti nešto

Izraz „biti objavljen“ priziva umu sliku ukoričene knjige na polici. Zahvaljujući internetu, postoje mnogi drugi načini kako biti objavljen, a i danas je to mnogo lakše učiniti samostalno. Donosimo vam nekoliko primjera:

1) E-knjiga. To je knjiga u digitalnom formatu. Osim tipičnog .pdf formata, svoju knjigu također možete objaviti u elektronskom obliku dostupnom za čitanje preko nekih drugih mobilnih gadgeta koji se koriste za čitanje. Osim toga, čitatelj koji preferira papir za čitanje uvijek može isprintati elektronsku verziju.

2) Izvješće / Članak. Ova forma je kraća od knjige. Kao i s e-knjigom, članci također mogu biti objavljeni u digitalnom i ne-digitalnom formatu.

3) Blog. Ovo je neizostavan alat za pisce i copywritere. No, čak i honorarac koji se nalazi izvan tih područja svakako može postići dobre rezultate putem bloga. Ovaj alat je odličan za prezentiranje vlastitih vještina te može poslužiti kao čvorište za sve vaše aktivnosti online. Isto tako, blog je izrazito funkcionalan što ga čini jednostavnim za promociju, za pojavljivanje u tražilici te za dijeljenje putem društvenih mreža.

4) Podcast (radio emisija). Mrzite pisati, ali volite pričati? Razmislite o podcastu. Zahtijeva više pozornosti kao i dodatnu opremu i softver, ali je također i nešto uključeniji u sudjelovanje s pratiteljima. Ukoliko ste sramežljivi, možete pokušati održati niz intervjua s različitim ljudima koji su eksperti u području kojime se želite baviti. Time ćete podići i svoj kredibilitet jer ih povezujete s vama.

5) Video blog. Ovo je druga mogućnost za one koji ne vole pisanje. Bitno je da opišete u par redaka o čemu se radi u videu za potrebe tražilica jer se video i audio zapisi ne mogu drugačije pretraživati. Korisnici interneta vole zanimljive video sadržaje što pokazuje popularnost YouTube stranice, a i drugih stranica za dijeljenje video sadržaja. Slično kao i podcast, stvaranje ovakvog sadržaja zahtijeva više tehničkog znanja od ostalih formata.

Više na Honorarni Posao


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.