Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Pitanje ovaj tjedan jest "Kada se preporučuje iznošenje informacija o proizvodu, a kada je potrebno „igrati" na emocije"?

Marketing i prodaja

Pitanja i odgovori – Emocionalni apeli u marketinškoj komunikaciji

Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Pitanje ovaj tjedan jest “Kada se preporučuje iznošenje informacija o proizvodu, a kada je potrebno „igrati” na emocije”?

Oglašivači moraju odabrati dominantni osjećaj koji potrošači povezuju s njihovim proizvodom:

• Jedinstvenost – Ako je proizvod superioran u odnosu na druge, može se predstaviti racionalno, opisujući stvarne karakteristike proizvoda. Ukoliko je proizvod sličan proizvodima konkurencije, emocionalni pristup donijet će najbolje rezultate.

• Cijena – Izrazito skupe proizvode najbolje je predstaviti na temelju stvarnih karakteristika, iako se na primjeru skupih automobila često koriste i emocionalni apeli. Kod kupnje skupih proizvoda, potrošači će više vremena utrošiti za analizu odluke o kupovini pa je bitno navođenje poznatih karakteristika proizvoda.

• Percepcija potrošača – Neke kategorije proizvoda zahtijevaju duži proces vrednovanja informacija i odluke o kupovini, dok neke proizvode kupujemo vođeni emocijama. Ukoliko suprug kupuje nakit za dvadesetu godišnjicu braka, sigurno neće previše razmišljati o stvarnim karakteristikama dara.

• Inovativni i neopipljivi proizvodi – Ako potrošaču nije potpuno jasno zašto mu je potreban određeni proizvod i ne razumije razliku između konkurentskih proizvoda, oglas se mora temeljiti na racionalnim informacijama.


Napisao

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Ljudski resursi

Freelance poslovi u digitalnom marketingu nikada nisu bili isplativiji i traženiji nego danas.

Edukacija

Razgovarali smo s osnivačicama programa, Renatom Potočnik i Tinom Tödtling, koje su nam predstavile svoj novi standard poslovnog usavršavanja kojim čine znanje dostupnim, relevantnim...

Komunikacija

Manipulacija u komunikaciji se često skriva iza prividne dobronamjernosti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.