Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Pitanja i odgovori – koga i zašto sponzorirati?

Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Ovotjedno pitanje je – “Primamo puno upita za sponzorstvo. Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?”

Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Ovotjedno pitanje je - "Primamo puno upita za sponzorstvo. Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?"

Prije izbora mogućeg sponzorstva događaja, poduzeća si moraju postaviti šest bitnih pitanja:

1. Je li događaj u skladu s imidžem poduzeća? Ako poduzeće proizvodi npr. športsku opremu, sponzoriranje sportskih natjecanja dobar je izbor. Pri izboru događaja, poduzeće bi trebalo brinuti o imidžu objekta sponzoriranja i predvidjeti eventualne probleme u budućnosti.

2. Doseže li događaj ciljnu publiku? Vrlo često poduzeća povezuju npr. pivo s različitim sportskim događajima, a osvježavajuća pića s koncertima.

3. Odgovara li događaj zemljopisnim ciljevima poduzeća? Ukoliko poduzeće želi intenzivirati svoju prisutnost ili proširiti distribuciju na nova područja, preporučuje se sponzoriranje odgovarajućih događaja na tim mjestima.

4. Je li u prošlosti isti ili sličan događaj sponzorirao direktni konkurent? Ukoliko je konkurencija već sponzorirala isti ili sličan događaj, treba biti vrlo pažljiv, jer to publiku može asocirati na konkurentske proizvode koje u misaonom sklopu već povezuju s Eventom.

5. Ima li događaj previše sponzora? U tom slučaju može se izgubiti identifikacija događaja sa sponzorom i markom proizvoda. Pri velikom broju sponzora gubi se prepoznatljivost i efikasnost sponzorstva događaja. Može doći i do medijske zagušenosti radi preobilne pokrivenosti istog događaja medijima pri čemu sponzor gubi na značenju.

6. Uklapa li se događaj u ostale oblike marketinške komunikacije? Sponzorstvo događaja mora odražavati ciljeve integrirane marketinške komunikacije. Također je bitno izbjegavati elemente pretjerane komercijalizacije kad potrošačima postaje potpuno jasno da je sponzorstvo izravno povezano s očekivanim učincima na njihovo ponašanje, tj. kupnju.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.