Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Pitanja i odgovori – koga i zašto sponzorirati?

Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Ovotjedno pitanje je – “Primamo puno upita za sponzorstvo. Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?”

Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Ovotjedno pitanje je - "Primamo puno upita za sponzorstvo. Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?"

Prije izbora mogućeg sponzorstva događaja, poduzeća si moraju postaviti šest bitnih pitanja:

1. Je li događaj u skladu s imidžem poduzeća? Ako poduzeće proizvodi npr. športsku opremu, sponzoriranje sportskih natjecanja dobar je izbor. Pri izboru događaja, poduzeće bi trebalo brinuti o imidžu objekta sponzoriranja i predvidjeti eventualne probleme u budućnosti.

2. Doseže li događaj ciljnu publiku? Vrlo često poduzeća povezuju npr. pivo s različitim sportskim događajima, a osvježavajuća pića s koncertima.

3. Odgovara li događaj zemljopisnim ciljevima poduzeća? Ukoliko poduzeće želi intenzivirati svoju prisutnost ili proširiti distribuciju na nova područja, preporučuje se sponzoriranje odgovarajućih događaja na tim mjestima.

4. Je li u prošlosti isti ili sličan događaj sponzorirao direktni konkurent? Ukoliko je konkurencija već sponzorirala isti ili sličan događaj, treba biti vrlo pažljiv, jer to publiku može asocirati na konkurentske proizvode koje u misaonom sklopu već povezuju s Eventom.

5. Ima li događaj previše sponzora? U tom slučaju može se izgubiti identifikacija događaja sa sponzorom i markom proizvoda. Pri velikom broju sponzora gubi se prepoznatljivost i efikasnost sponzorstva događaja. Može doći i do medijske zagušenosti radi preobilne pokrivenosti istog događaja medijima pri čemu sponzor gubi na značenju.

6. Uklapa li se događaj u ostale oblike marketinške komunikacije? Sponzorstvo događaja mora odražavati ciljeve integrirane marketinške komunikacije. Također je bitno izbjegavati elemente pretjerane komercijalizacije kad potrošačima postaje potpuno jasno da je sponzorstvo izravno povezano s očekivanim učincima na njihovo ponašanje, tj. kupnju.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.