U svijetu je sve značajniji trend poduzimanja različitih marketinških aktivnosti na korist društva u cjelini. Istraživanje koje je provela agencija Cone/Roper govori da se takve aktivnosti isplate na tržištu.
Svjetska istraživanja
• 83% Amerikanaca ima bolje mišljenje o poduzećima koja nešto čine s ciljem poboljašvanja uvjeta života i na korist cijele zajednice
• 2/3 Amerikanaca je spremno preorijentirati se na proizvode i usluge takvih poduzeća u slučaju da imaju istu cijenu i kvalitetu kao proizvodi i usluge koje su do tada koristili
• 68% Amerikanaca tvrdi da bi platili i više, ako se zna da se novac koristi za neki viši cilj
• 9 od 10 radnika zaposlenih u poduzeću koje brine o zajednici ponosno je na to poduzeće i svoje radno mjesto
S tim u vezi, Jed Pearsall je izjavio: «Ljudi nam govore da ih šamaramo oglasima i da im je toga dosta. Oni hoće da za njih nešto uradimo. Marketing će postati teren na kojemu će ljudi riješavati probleme.»
Korporacija koja honorira aktiviste
Na primjer, Reebok od 1988. godine sponzorira programe dodjele godišnjih nagrada iz oblasti ljudskih prava. Te nagrade se dodjeljuju mladim aktivistima iz cijelog svijeta koji protestiraju protiv nasilja i okrutnosti, a često se i sami izlažu opasnostima. Ovaj program je do sada dodijelio oko 60 donacija u iznosu od po 50.000 dolara osobama mlađim od 30 godina, kako bi uložili u cilj po vlastitom izboru.
I Avon je aktivno uključen u borbu protiv raka dojke od 1993. godine kada je pokrenuo kampanju, u okviru koje se prikupljaju sredstva za pomoć oboljelima, održavaju edukacijski seminari i financiraju medicinska istraživanja.
Možemo zaključiti da poduzeća moraju upoznati potrebe i promjene u ponašanju svojih potrošača te se u potpunosti prilagođavati novim trendovima. Potrošači žele da poduzeća shvate što im je važno i pokažu da osjećaju isto.