Časopisi stvaraju povjerenje i pozitivan imidž te omogućuju selektivnost ciljne skupine. Obzirom da časopise čitamo u vrijeme odmora, stvara se pozitivno okružje vezano za ponuđene proizvode i usluge.
Skupa kvaliteta
Časopise najčešće odlikuje visoka kvaliteta papira i tiska, a oglasi imaju dulji životni vijek od oglasa u dnevnim novinama, radiju ili televiziji. U časopisima jednostavno možete objaviti kupone ili dopisnice za odgovore čitatelja te na taj način privući pažnju ili stvoriti interes.
Časopisi potiču na aktivno razmišljanje o proizvodima i uslugama, ali troškovi oglašavanja mogu biti vrlo visoki.
Od šume se ne vidi drvo
Nedostatak časopisa je i preveliki broj oglasa koji odvlače pažnju od vašeg oglasa. Oglašavanje u časopisima je neprilagođeno zahtjevima oglašavatelja, jer oglase morate dostaviti i do 20 dana prije izlaska samog časopisa.
Stručnjaci preporučuju da je oglašavanje u časopisima potrebno kombinirati s oglašavanjem u drugim medijima.