Upoznati ciljnu skupinu znači poznavati njihove demografske, geografske i psihografske karakteristike. Mala i srednja poduzeća vrlo često imaju informacije o demografskim i geografskim obilježjima, ali ne poznaju osobnost i stil života potrošača.
Muškarci kupuju na prvu
Mnogobrojna istraživanja rađena su s ciljem opisivanja i proučavanja ponašanja potrošača. Primjerice P. Underhill navodi da su u jednom od većih istraživanja zaključili da će 65 posto muškaraca koji probaju traperice iste i kupiti, dok će to učiniti samo 25 posto žena.
U restoranima sa samoposluživanjem 18 posto ljudi čita nutricionističke vrijednosti sendviča, dok u supermarketu to čini samo 2 posto kupaca. Subotom u prijepodnevnim satima samo 4 posto kupaca odluči kupiti računalo, dok u vremenu iza 17 sati to učini njih 21 posto.
Istraživanje je bitno!
U prodavaonici kućanskih aparata, 75% osoba koje uzmu košaricu nešto i kupe. Oni koji ne uzmu košaricu kupuju u 34 posto slučajeva. Samo područje ponašanja potrošača postalo je predmet interesa mnogih marketinških stručnjaka, jer se i najjednostavnije stvari mogu previdjeti u mnogobrojnim detaljima. Underhill je utvrdio da i ono očigledno nije uvijek i jasno vidljivo.
Vjerujem da vam upravo iz tog razloga agencija savjetuje istraživanje tržišta.