Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

3 ključna razloga zašto biste trebali istražiti tržište

Iako ćete često čuti da je “ideja ključ uspjeha” – nije korisno u potpunosti se voditi ovom tvrdnjom u poslovnom planiranju.

Iako ćete često čuti da je “ideja ključ uspjeha” – nije korisno u potpunosti se voditi ovom tvrdnjom u poslovnom planiranju. Bilo da želite unaprijediti stabilno poslovanje ili mjesto i “progurati” inovativnu poslovnu ideju – na ishod vašeg poslovanja utječu brojni čimbenici. Želite li smanjiti mogućnost neuspjeha u svom poslovanju, a pritom osigurati poslovni uspjeh i ostvariti željene ciljeve – nastavite čitati ovaj tekst i saznajte zašto je istraživanje tržišta nužan korak u vašoj poslovnoj strategiji.

Istraživanje tržišta kao alat – što je to i zašto se radi istraživanje tržišta?

Suvremeno poslovno okruženje podrazumijeva dinamično stanje tržišta. Da biste uspješno poslovali, potrebno se ustrajno prilagođavati novim zahtjevima tržišta, stoga biti stalno svjesni njegovog razvoja i aktualnih trendova.

Kojim god profesionalnim područjem se bavili, istraživanje tržišta – odnosno prikupljanje relevantnih informacija za izradu pouzdanog poslovnog plana, postupak je koji vas može spasiti rizika ili ukazati na neočekivanu „odskočnu dasku“ – priliku koju možete iskoristiti za učinkovit razvoj.

Srećom, ne morate biti marketinški stručnjak da biste proveli takvo istraživanje. Među ostalim gotovim alatima za slične namjene, postoje online upitnici posebno dizajnirani za određene industrijske niše, kao i za različite poslovne situacije. Možete ih jednostavno prilagoditi svojim potrebama, a zatim primijeniti na jednostavan način, kako biste stvorili bazu relevantnih podataka.

Zašto je pravovremeno istraživanje tržišta ključni čimbenik poslovnog uspjeha?

Istraživanje tržišta je alat koji će vam pomoći da pristupite ključnim informacijama koje će vam pomoći u donošenju odluka uz relativno mali rizik, kako biste se izdvojili od konkurencije i uspostavili željeni odnos s kupcima, odnosno kupcima. Zato je istraživanje tržišta nužan dio vaše poslovne strategije kako biste donijeli ispravnu poslovnu odluku i potencijalno uštedjeli puno vremena i novca.

Istraživanje je korisno ako se sprovodi i interpretira na pravi način, te vam je potrebno jasno pokazati kako se nositi s postojećom konkurencijom na tržištu kroz različite aspekte poslovanja.

# 1 Bolje razumijevanje ciljne skupine – što želi i kako komunicira?

Jedna od prednosti istraživanja tržišta je bolje razumijevanje vaše ciljane publike, odnosno vaših potencijalnih kupaca ili klijenata. Kada znate što vaša ciljna skupina zapravo želi i koliko je za to spremna platiti – moći ćete sukladno tome prilagoditi uslugu, te tako ostvariti maksimalnu zaradu za istu.

Istraživanje tržišta će vam pokazati kako vaša ciljna skupina voli komunicirati, koje kanale komunikacije radije koristi, kao i utvrditi njihove osnovne životne vrijednosti i stavove.

Sve su to idealne smjernice za kreiranje ključne poruke brenda, koja je osnovno sredstvo za uspostavljanje lojalnog odnosa između korisnika, kupaca ili klijenata prema pojedinom brendu. Ljudi biraju brend s kojim se identificiraju.

# 2 Alat za testiranje novih ideja

Istraživanje tržišta omogućuje pouzdano donošenje ispravne poslovne odluke, predstavljajući vam cjelovitu analizu trenutne tržišne situacije – odnosno „vaših“ prednosti, sloboda, prilika i prijetnji prilikom implementacije nove poslovne odluke i njezine interakcije s mikro i makroom. okoliš.

Pouzdane metode za unutarnju i eksternu analizu tržišta, koje se koriste u cijelom svijetu, poznate su pod skraćenicama SWOT i PESTEL. Za najbolje rezultate istraživanja tržišta, preporučujemo da saznate više o ovim metodama online.

Ove vrste tržišnih analiza često se koriste u različitim poslovnim nišama, jer ukazuju na sljedeće važne aspekte donošenja odluka koji su ključni za uspjeh svakog poslovanja:

  1. Kako optimalno i točno postaviti poslovne ciljeve;
  2. Kako spriječiti potencijalne poslovne nevolje, ali i kako reagirati ako do njih ipak dođe.

Pritom je važno zapamtiti da za rezultate ovog istraživanja vrijedi isto pravilo o čemu smo već govorili u ovom tekstu: rezultati ovih istraživanja se stalno mijenjaju, stoga ih je potrebno redovito ažurirati.

# 3 Istraživanje tržišta za promišljenu strategiju marke

Prije svega, korisno je utvrditi jednu činjenicu: nije svaka tvrtka brend. Brend je prepoznatljiva tvrtka koja se izdvaja od konkurencije i o kojoj je u javnosti formirana svijest – točnije, jasna predstava o osnovnim vrijednostima brenda koje su usklađene s njegovim identitetom. Brend izaziva određenu asocijaciju kod kupca ili korisnika.

Definiranje, formuliranje i plasiranje spomenutih elemenata brenda počinje odgovarajućom analizom tržišta. Neka od pitanja koja bi odgovorila na ovakvu vrstu istraživanja bila bi:

  • Kako vaša tvrtka utječe na dionike?
  • Što je važno vašim kupcima, odnosno kupcima?
  • Ono što vas izdvaja od konkurencije
  • Što želite postići u sljedećih pet godina?

Učinkovito istraživanje omogućit će vam da dobro upoznate svoju poslovnu nišu – ciljnu skupinu, vašu jedinstvenu vrijednost u odnosu na konkurenciju i kako biste trebali prilagoditi svoje poslovanje za bolju strategiju brenda.

Sudjelovanje u modernom poslovnom okruženju – koje nikad nije bilo dinamičnije, može biti iznimno izazovno, čak i za najveće stručnjake u raznim područjima poslovanja.

Ipak, zahvaljujući dostupnim alatima koji izravno smanjuju rizike raznih poslovnih odluka, poslovno okruženje nikada nije bilo sigurnije. Jedan od tih alata je upravo istraživanje tržišta koje čini nužnim suvremeni poslovni koncept.

Nadamo se da smo ovim informativnim tekstom ukazali na važnost istraživanja tržišta te da ćete prvom prilikom pokušati primijeniti neke od istraživačkih tehnika prilikom razvoja vlastitog poslovanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.