Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Počinje druga sezona Hrvatski Telekom e-Lige

Utakmice prošle sezone Hrvatski Telekom e-Lige pratilo više od 400 tisuća gledatelja.

Odlična premijerna sezona Hrvatski Telekom e-Lige, zadovoljstvo igrača i veliki interes gledatelja povod je još većoj, atraktivnijoj i sadržajnijoj novoj sezoni u kojoj sudjeluje čak osam klubova: Dinamo, Osijek, Rijeka, Lokomotiva, Gorica, Istra, Šibenik i Varaždin koji su iskoristili mogućnost biti djelom jedinstvenog esport natjecanja.

Prijave za sudjelovanje u drugoj sezoni uzbudljivog esport natjecanja u kojem svi nogometni zaljubljenici mogu odmjeriti snage i znanje igrajući FIFA-u 21 na PlayStation 4 ili PlayStation 5 konzoli i natjecati se u ime svog omiljenog domaćeg nogometnog kluba, otvorene su od danas i traju do 3. travnja. U natjecanju može sudjelovati maksimalno 1024 sudionika, podijeljenih u dvije skupine, a nakon kvalifikacijskih i playoff utakmica saznat ćemo imena četvero najboljih koji će se natjecati za glavnu nagradu u iznosu od 10.000 kuna. Nagradni fond iznosi 18.000 kuna tako da će drugoplasirani osvojiti 5.000 kuna, trećeplasirani 2.000 kuna, dok četvrtoplasiranog očekuje nagrada u iznosu od 1.000 kuna.

Kvalifikacijske utakmice igrat će se od 6. travnja do 18. travnja, razigravanje počinje 21. travnja i traje do 30. svibnja, a veliko finale Hrvatski Telekom e-Lige održat će se 5. lipnja 2021. godine. Svakog tjedna natjecatelji će putem društvenih mreža moći osvojiti vrijedne i atraktivne nagrade, među kojima su i PlayStation 5, specijalizirani gaming monitor, dresovi i vaučeri za igre.

Izuzetno smo zadovoljni prošlom sezonom Hrvatski Telekom e-Lige. Bio je to prvi iskorak Hrvatskog Telekoma u esport industriju te smo u vrlo kratkom roku privukli 900 igrača, a u ovoj sezoni očekujemo još više uzbuđenja i atraktivnih utakmica koje će nam biti odlična uvertira u željno iščekivano Europsko prvenstvo u nogometu. Uvođenjem prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj te kontinuiranim investicijama u razvoj i širenje optičke infrastrukture, Hrvatski Telekom smješta Hrvatsku uz bok najnaprednijim zemljama, a gaming zajednici, zahvaljujući vodećoj mreži, omogućava vrhunsko korisničko iskustvo“, izjavio je Richard Brešković, direktor Sektora marketinga za privatne korisnike Hrvatskoga Telekoma.

U prošlogodišnjoj Hrvatski Telekom e-Ligi odigrana su ukupno 362 susreta u kojima je postignuto 2111 golova, a utakmice je pratilo više od 400 tisuća gledatelja putem YouTube i Facebook kanala.

Projekt Hrvatski Telekom e-Liga nastao je u suradnji s tvrtkom Good Game Global, dok su partneri projekta, uz klubove, PlayStation, Samsung Odyssey te Paysafecard.

Drago mi je što nastavljamo uspješnu suradnju s Hrvatskim Telekomom na ovom projektu. Prošla nam je sezona pokazala kako u Hrvatskoj postoji iznimno veliki interes za natjecanjem u kojem po prvi put esport nogometni fanovi imaju priliku zaigrati u ovakvom jedinstvenom formatu susreta najboljih hrvatskih nogometnih klubova i na taj način odmjeriti snage s talentima hrvatskog esporta“, rekao je Nikola Stolnik, osnivač i direktor Good Game Globala.

Sve informacije o projektu Hrvatski Telekom e-Liga te posebne gaming ponude dostupne su na www.eliga.hr, a sve aktualnosti i zanimljivosti iz samog natjecanja moći će se pratiti na Facebook stranici i Instagram profilu Hrvatski Telekom e-Lige. Također, svi zainteresirani moći će snimke najboljih utakmica tijekom kvalifikacija i sve playoff utakmice pogledati na YouTube kanalu Hrvatskog Telekoma https://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.