Većina od 404 poduzetnika anketirano u ovom istraživanju čulo je za Vladinu akciju pomoći poduzetnicima.
Ipak značajan postotak (25 posto poduzetnika) nikada nije čuo za akciju, što znači da je Vladin PR prilično loš ili se poduzetnici ne snalaze u sijasetu najava paketa pomoći, planova a,b,c, kriznih fondova za poduzetnike.
Ipak, problem je i dublji jer poduzetnici ne vjeruju da im Vlada uopće može pomoći. Na pitanje „hoće li ova mjera biti učinkovita u borbi protiv nepovoljne gospodarske situacije“ svega 18 posto je odgovorilo optimistično. 30 posto ispitanika odgovorilo je da ne zna kakav će efekt polučiti nove mjera vladajućih dok je čak svaki drugi poduzetnik odgovorio negativno!
Vlada se prekasno sjetila?
Ispitani poduzetnici bili su posebno kritični oko tajminga projekta povoljnih kredita za gospodarske subjekte. Čak dvije trećine (67 posto) ispitanih smatra da su povoljni krediti dogovoreni – prekasno! Optimističnih poduzetničkih odgovora bilo je svega 54 (13 posto) dok ostali ispitanici nisu znali odgovor.
Hendal je prva istraživačka kuća sa ISO 9001:2000 standardom kvalitete te industrijskom ISO 20252 normom. Poštivanje najviših istraživačkih standarda Hendal dokazuje i članstvom u ESOMAR – u, svjetskoj organizaciji istraživača tržišta, te hrvatskom CROMAR – u.