• Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
• Individualnost – najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
• Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
• Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima
Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju ćete možda uskoro imati pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici. Iz predgovora Georga Paulija
Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere
– Osamostalit ćete se – to je uvijek moja preporuka. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati – kaže Klaus Kobjoll.
Kako sudjelujem u nagradnoj igri?
Knjigu će najsretniji čitatelj osvojiti ako točno odgovori na nagradno pitanje: – „Tko je autor knjige Srdačnost kao roba?“
Registrirajte se na portal Profitiraj.hr, pošaljite korisničko ime, broj mobitela za kontakt i mail naslova „Srdacnost” na [email protected]
Svaki tjedan dijelimo Vam knjige – prijave za „Srdačnost kao roba” primamo do 22. listopada – zabavite se uz Profitiraj.hr.