Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Poklanjamo vam knjigu Korporacijska longituda, Leifa Edvinssona

Dragi čitatelji, poklanjamo vam hit naslov nakladničke kuće Differo – Korporacijska longituda, autora Leifa Edvinssona. Ključni izazov nove ekonomije je definiranje, upravljanje, mjerenje, unapređivanje i vrednovanje znanja i njegovog relevantnog pojavnog oblika – INTELEKTUALNOG KAPITALA. Ono što Leif poručuje svojim bestselerom o „navigaciji ekonomijom znanja“, jest da je danas za razumijevanje svijeta ekonomije i snalaženje u njemu osim poznavanja „korporacijske širine“ ili latitude, nužno i te kako imati na umu i „korporacijske dužinu“ ili longitudu. Knjigu su osvojili Margareta Ravlić i Alma Moranjkic.

Dragi čitatelji, poklanjamo vam hit naslov nakladničke kuće Differo – Korporacijska longituda, autora Leifa Edvinssona. Ključni izazov nove ekonomije je definiranje, upravljanje, mjerenje, unapređivanje i vrednovanje znanja i njegovog relevantnog pojavnog oblika - INTELEKTUALNOG KAPITALA. Ono što Leif poručuje svojim bestselerom o „navigaciji ekonomijom znanja“, jest da je danas za razumijevanje svijeta ekonomije i snalaženje u njemu osim poznavanja „korporacijske širine“ ili latitude, nužno i te kako imati na umu i „korporacijske dužinu“ ili longitudu. Knjigu su osvojili Margareta Ravlić i Alma Moranjkic.

Edvinsson u knjizi navodi brojne intrigantne primjere, koji potvrđuju njegovu tezu kako je ignoriranje teme o ekonomiji znanja i intelektualnom kapitalu koji se nalazi u glavama zaposlenika siguran put u propast. Autor u knjizi također napominje da se samo 2% informacija zapiše, dok se sve drugo nalazi u glavama ljudi. Stoga nije niti čudo što se samo oko 12% korporacijskog znanja može naći u elektroničkim bazama, 20 % u elektroničkim dokumentima, 26% u papirnatim dokumentima i 42% posto u mozgovima zaposlenika. Korporacijska longituda je neizbježno štivo za sve one koji žele naučiti kako raditi pametnije a ne više.

Potreban nam je kompas za um, kaže Leif Edvinsson u knjizi.Svijet današnjeg modernog poslovanja suočava se sa sličnim izazovom kao i ljudi u 17. stoljeću koji su tražili pravi način za izračun longitude – zemljopisne dužine na moru.

Naime, moderne korporacije obično se mjere jednim mjerilom: financijskim, što predstavlja svojevrsnu ‘zemljopisnu širinu’ poduzeća. No, Edvinsson tvrdi da to mjerilo daje tek jedan dio slike, samo pola koordinata neophodnih za poznavanje točne lokacije i izrade karte puta do odredišta. Bez druge ključne koordinate – mjerenja intelektualnoga kapitala – poduzeća nisu u stanju locirati svoj stvarni položaj ili razborito odrediti smjer. Objavljivanjem takvih informacija, intelektualni kapital postaje eksplicitno znanje.

Kako sudjelujem?

Poklanjamo dva primjerka knjige Korporacijska longituda.. Knjigu možete osvojiti ako točno odgovorite na pitanje: – “Kako se zove autor knjige Korporacijska longituda?”

Registrirajte se na portal Profitiraj.hr te nam na mail [email protected] pošaljite poruku naslova „Longituda“, točan odgovor na postavljeno pitanje, ime i prezime, korisničko ime i broj mobitela.

Svaki tjedan dijelimo vam nove naslove – prijave za „Korporacijska longituda” primamo do 02. veljače – zabavite se uz Profitiraj.hr.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.