Edvinsson u knjizi navodi brojne intrigantne primjere, koji potvrđuju njegovu tezu kako je ignoriranje teme o ekonomiji znanja i intelektualnom kapitalu koji se nalazi u glavama zaposlenika siguran put u propast. Autor u knjizi također napominje da se samo 2% informacija zapiše, dok se sve drugo nalazi u glavama ljudi. Stoga nije niti čudo što se samo oko 12% korporacijskog znanja može naći u elektroničkim bazama, 20 % u elektroničkim dokumentima, 26% u papirnatim dokumentima i 42% posto u mozgovima zaposlenika. Korporacijska longituda je neizbježno štivo za sve one koji žele naučiti kako raditi pametnije a ne više.
Potreban nam je kompas za um, kaže Leif Edvinsson u knjizi.Svijet današnjeg modernog poslovanja suočava se sa sličnim izazovom kao i ljudi u 17. stoljeću koji su tražili pravi način za izračun longitude – zemljopisne dužine na moru.
Naime, moderne korporacije obično se mjere jednim mjerilom: financijskim, što predstavlja svojevrsnu ‘zemljopisnu širinu’ poduzeća. No, Edvinsson tvrdi da to mjerilo daje tek jedan dio slike, samo pola koordinata neophodnih za poznavanje točne lokacije i izrade karte puta do odredišta. Bez druge ključne koordinate – mjerenja intelektualnoga kapitala – poduzeća nisu u stanju locirati svoj stvarni položaj ili razborito odrediti smjer. Objavljivanjem takvih informacija, intelektualni kapital postaje eksplicitno znanje.
Kako sudjelujem?
Poklanjamo dva primjerka knjige Korporacijska longituda.. Knjigu možete osvojiti ako točno odgovorite na pitanje: – “Kako se zove autor knjige Korporacijska longituda?”
Registrirajte se na portal Profitiraj.hr te nam na mail [email protected] pošaljite poruku naslova „Longituda“, točan odgovor na postavljeno pitanje, ime i prezime, korisničko ime i broj mobitela.
Svaki tjedan dijelimo vam nove naslove – prijave za „Korporacijska longituda” primamo do 02. veljače – zabavite se uz Profitiraj.hr.