Jeff Jarvis autor je ovoga prijeko potrebanog vodiča za poslovnu logiku umrežene ere. Jarvis, američki novinar i bloger (često nazivan i „blogerskim junakom američkih potrošača“), radio je godinama kao kolumnist i urednik u Peopleu, New York Daily Newsu, San Francisco Examineru i Entertainment Weeklyju, kojem je bio i osnivač.
Totalno drugčiji od drugih
Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta.
U knjizi Što bi napravio Google? koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život.
Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri.
Što o knjizi kažu svjetske njuške?
– U rukama vam je raritet, rad istinskog vizionara, čovjeka koji je voljan redovito i ratoborno pobijati status quo. Za pet godina mnogi će ljudi požaliti što nisu sada pročitali ovu knjigu, kad su imali priliku. Nemojte napraviti tu pogrešku. Google je ne bi napravio. – SETH GODIN, autor knjige Plava krava (Purple Cow)
– Google nije samo tvrtka, on je posve nov način razmišljanja. Jarvis radi nešto doista važno: taj novi pristup proteže na poslovanje i kulturu, pokazujući nam koliko je zapravo revolucionaran. – CHRIS ANDERSON, autor knjige Dugi rep (The Long Tail)
Kako sudjelujem u nagradnoj igri?
Knjigu će najsretniji i najbrži čitatelj dobiti ako točno odgovori na nagradno pitanje: – Koja je najbrže rastuća kompanija u svijetu?
Knjigu će najsretniji čitatelj osvojiti – registriracijom na portal Profitiraj.hr i slanjem korisničkog imena i maila naslova „Google_Profitiraj” na [email protected]
Svaki tjedan dijelimo Vam knjige – prijave za „Što bi napravio Google” primamo do 5.8. – zabavite se uz Profitiraj.hr