Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Poklanjamo vam knjigu – Što bi napravio Google?

Dragi naši čitatelji, uljepšavanju ljetnih dana nagradnim igrama na Profitiraj.hr uključila se i izdavačka kuća Profil. Danas vam poklanjamo Profilov hit-naslov „Što bi napravio Google“ autora Jeffa Jarvisa. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

Dragi naši čitatelji, uljepšavanju ljetnih dana nagradnim igrama na Profitiraj.hr uključila se i izdavačka kuća Profil. Danas vam poklanjamo Profilov hit-naslov „Što bi napravio Google“ autora Jeffa Jarvisa. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

Jeff Jarvis autor je ovoga prijeko potrebanog vodiča za poslovnu logiku umrežene ere. Jarvis, američki novinar i bloger (često nazivan i „blogerskim junakom američkih potrošača“), radio je godinama kao kolumnist i urednik u Peopleu, New York Daily Newsu, San Francisco Examineru i Entertainment Weeklyju, kojem je bio i osnivač.

Totalno drugčiji od drugih

Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta.

U knjizi Što bi napravio Google? koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život.

Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri.

Što o knjizi kažu svjetske njuške?

– U rukama vam je raritet, rad istinskog vizionara, čovjeka koji je voljan redovito i ratoborno pobijati status quo. Za pet godina mnogi će ljudi požaliti što nisu sada pročitali ovu knjigu, kad su imali priliku. Nemojte napraviti tu pogrešku. Google je ne bi napravio. – SETH GODIN, autor knjige Plava krava (Purple Cow)

– Google nije samo tvrtka, on je posve nov način razmišljanja. Jarvis radi nešto doista važno: taj novi pristup proteže na poslovanje i kulturu, pokazujući nam koliko je zapravo revolucionaran. – CHRIS ANDERSON, autor knjige Dugi rep (The Long Tail)

Kako sudjelujem u nagradnoj igri?

Knjigu će najsretniji i najbrži čitatelj dobiti ako točno odgovori na nagradno pitanje: – Koja je najbrže rastuća kompanija u svijetu?

Knjigu će najsretniji čitatelj osvojiti – registriracijom na portal Profitiraj.hr i slanjem korisničkog imena i maila naslova „Google_Profitiraj” na [email protected]

Svaki tjedan dijelimo Vam knjige – prijave za „Što bi napravio Google” primamo do 5.8. – zabavite se uz Profitiraj.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.