Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Poklanjamo vam knjigu – Što bi napravio Google?

Dragi naši čitatelji, uljepšavanju ljetnih dana nagradnim igrama na Profitiraj.hr uključila se i izdavačka kuća Profil. Danas vam poklanjamo Profilov hit-naslov „Što bi napravio Google“ autora Jeffa Jarvisa. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

Dragi naši čitatelji, uljepšavanju ljetnih dana nagradnim igrama na Profitiraj.hr uključila se i izdavačka kuća Profil. Danas vam poklanjamo Profilov hit-naslov „Što bi napravio Google“ autora Jeffa Jarvisa. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

Jeff Jarvis autor je ovoga prijeko potrebanog vodiča za poslovnu logiku umrežene ere. Jarvis, američki novinar i bloger (često nazivan i „blogerskim junakom američkih potrošača“), radio je godinama kao kolumnist i urednik u Peopleu, New York Daily Newsu, San Francisco Examineru i Entertainment Weeklyju, kojem je bio i osnivač.

Totalno drugčiji od drugih

Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta.

U knjizi Što bi napravio Google? koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život.

Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri.

Što o knjizi kažu svjetske njuške?

– U rukama vam je raritet, rad istinskog vizionara, čovjeka koji je voljan redovito i ratoborno pobijati status quo. Za pet godina mnogi će ljudi požaliti što nisu sada pročitali ovu knjigu, kad su imali priliku. Nemojte napraviti tu pogrešku. Google je ne bi napravio. – SETH GODIN, autor knjige Plava krava (Purple Cow)

– Google nije samo tvrtka, on je posve nov način razmišljanja. Jarvis radi nešto doista važno: taj novi pristup proteže na poslovanje i kulturu, pokazujući nam koliko je zapravo revolucionaran. – CHRIS ANDERSON, autor knjige Dugi rep (The Long Tail)

Kako sudjelujem u nagradnoj igri?

Knjigu će najsretniji i najbrži čitatelj dobiti ako točno odgovori na nagradno pitanje: – Koja je najbrže rastuća kompanija u svijetu?

Knjigu će najsretniji čitatelj osvojiti – registriracijom na portal Profitiraj.hr i slanjem korisničkog imena i maila naslova „Google_Profitiraj” na [email protected]

Svaki tjedan dijelimo Vam knjige – prijave za „Što bi napravio Google” primamo do 5.8. – zabavite se uz Profitiraj.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.