Pomažu lokalnim proizvođačima kave, bore se protiv nepismenosti i misle zeleno

Julius Meinl globalna je kompanija s više od tisuću svojih zaposlenika i vrhunskim proizvodima kave i čaja. Osim inovativnog pristupa poslovanju s fokusom na održivi razvoj u 2019. zabilježila je rast profitabilnosti od 15 posto i ostvarila promet od 186 milijuna eura. Potrošači u Hrvatskoj mogu uživati u šalici Julius Meinl kave, znajući da time ne štete okolišu, pomažu lokalnim obiteljskim proizvođačima kave, te aktivno potiču borbu protiv nepismenosti upravo u zemljama iz kojih dolazi napitak kojega piju. O tome smo pričali s Luigijem Simonettom, predsjednikom Uprave Julius Meinl Hrvatska.

Na koji ste projekt posebno ponosni kada je riječ o održivom poslovanju?

Jedan od naših značajnijih projekata koji prati održivi razvoj je „Columbian Heritage Project“, pokrenut 2019. na inicijativu Jeanette Meinl. Ovim projektom podržavamo lokalne proizvođače kave na kolumbijskim plantažama. Cilj je povećati kvalitetu ali i prinos, tako da i buduće generacije žele slijediti tradiciju i postati uzgajivači kave, te na taj način nastaviti obiteljski posao. Aktivno ih pratimo od financiranja ekološki prihvatljivih tehnologija sušenja kave, pa sve do programa obuke i pomoći za dobivanje UTZ certifikata za kavu. Prvi takav certificirani blend koji smo lansirali na hrvatskom tržištu je naša 100% arabica, Julius Meinl Supreme mješavina. Ovaj proizvod ne pruža potrošaču samo vrhunsku kvalitetu već mogućnost da dade  podršku malim, lokalnim uzgajivačima kave.

U skladu sa svjetskim trendovima ove godine ste plastiku zamijenili biorazgradivim materijalima.

S globalnim ciljem reduciranja plastike i podizanja ekološke osviještenosti, ove smo godine lansirali i biorazgradive coffee to go čaše, drvene žličice, promo marketinške materijale od recikliranih materijala i mnoštvo drugih noviteta koji u potpunosti slijede našu politiku zelenog i održivog poslovanja. Najviše smo ponosni na naše 100% biorazgradive Inspresso kapsule. Izgrađene su od kompostiranog biopolimera dobivenog iz obnovljivih sirovina. Uz sigurnu zaštitu arome zahvaljujući patentiranom poklopcu kapsule imaju i OK COMPOST certifikat što znači da se mogu industrijski kompostirati na temperaturi višoj od 60 °C. Kapsule se raspadnu za 12 tjedana, stvarajući zdrav kompost. Inspresso kapsule kompatibilne su s Nespresso aparatima, a na policama u maloprodaji potrošači mogu izabrati pet vrsta: Espresso Crema, Espresso Decaf, Lungo Classico, Ristretto Intenso i Lungo Arabica. Također u ponudi imamo i Julius Meinl Inspresso aparate, jedinstvenog dizajna.

Ove ste godine pokrenuli inovativni koncept „Safer coffee“. O čemu je riječ?

Zbog situacije s virusom Covid-19 ključna je riječ sigurnost. Zato je Julius Meinl pokrenuo “Safer Coffee Preparation Training” za sigurniju pripremu kave. Riječ je o online tečaju osmišljenom kako bi podržao svoje kupce u HoReCa kanalu pomažući osigurati najvišu razinu sigurnosti i higijene u ugostiteljskim objektima. U suradnji s AISC – Austrijskim društvom za kontrolu infekcija, stvoren je protokol koji se primjenjuje u kafićima, hotelima i restoranima, usredotočen na sve faze pripreme i usluge kave. To našim kupcima u HoReCa kanalu omogućuje da u uvjetima pandemije nude svojim gostima najvišu kvalitetu u potpunoj sigurnosti. Upravo u svrhu poslovanja u potpunoj sigurnosti za naše smo HoReCa kupce osigurali online video tutorijale koji objašnjavaju mjere opreza poput: sigurnosne udaljenosti između kupaca i spremnika za vrećice šećera ili čaja, tako da budu postavljene na način da izbjegavaju rukovanje sa samim kupcima, upotrebu maske i sredstva za dezinfekciju ruku prije svake pripreme, sve do postavljanja raspršivača sredstva za čišćenje na ulazu u lokal.

Na koji način valorizirate objekte čiji su zaposlenici prošli online trening „SAfer Coffee“?  

Završni ispit koji polaže osoblje ugostiteljskih objekata procjenjuje vještine stečene u barovima, restoranima i hotelima, a zatim terenski Julius Meinl tim provodi evaluaciju postupaka sigurnije pripreme kave “Safer Coffee Preparation”. Nakon uspješnog završetka procjene, Julius Meinl izdaje certifikat i oznaku kvalitete za lokal “Safer Coffee Preparation Training”. Ovaj je alat dostupan u svim zemljama u kojima Julius Meinl posjeduje svoje tvrtke, počevši od Austrije, preko Italije i Hrvatske pa sve do Dubaija i Miamia.

Pripremate li zanimljivu globalnu kampanju za Svjetski dan kave 1. listopada?

Na Svjetski dan kave, 1. listopada, ponovo ćemo pozvati ljude da svijet na trenutak učine boljim mjestom, za nas i sve buduće generacije. Kroz aktivaciju na društvenim mrežama i pisanje stihova, Julius Meinl poticati će projekte opismenjavanja u Etiopiji, Keniji i Indiji, zemljama koje su najviše pogođene problemima slabe pismenosti, a upravo iz tih zemalja potječe Julius Meinl kava. Naime, sedam godina za redom Svjetski dan poezije, 21. ožujka, obilježavali smo našom velikom globalnom kampanjom „Platite kavu stihom“. Cilj ove kampanje je poticanje poetske inspiracije uz kavu i čaj u više od 40 zemalja svijeta. Nažalost, poezija je privilegij u kojem nemaju svi na svijetu mogućnosti uživati, zato želimo potaknuti ljude da ponovno otkriju snagu riječi i pomognu u borbi protiv nepismenosti. Ove smo se godine udružili sa Worldreaderom, globalnom neprofitnom organizacijom koja nudi besplatan pristup knjižnici digitalnih knjiga putem e-čitača i mobilnih telefona s ciljem borbe protiv nepismenosti. Zbog situacije s Covid-19 nismo uspjeli kampanju provesti kao i prijašnjih godina u ugostiteljskim objektima, ali naši su vjerni potrošači podržali projekt kroz društvene mreže te podržali tradiciju i ponovo napisali mnoštvo lijepih stihova.

Foto Borna SubotA

Podijeli

Odgovori

Top