Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Porast noćenja u prosincu

U komercijalnim smještajnim objektima u Republici Hrvatskoj u prosincu 2015. dolazaka turista više je za 18,0%, a noćenja turista za 11,5% u odnosu na prosinac 2014.  Turisti su ostvarili 473 790 noćenja. Od toga su 38,6% ostvarili domaći, a 61,4% strani turisti.

U prosincu 2015. noćenja domaćih turista više je za 14,9%, a noćenja stranih turista za 9,4% u odnosu na prosinac 2014.

U strukturi noćenja stranih turista najviše noćenja ostvarili su turisti iz Italije (16,5%), Austrije (14,8%), Slovenije (11,9%), Njemačke (11,3%), Bosne i Hercegovine (6,0%), SAD-a (4,3%), Republike Koreje (3,8%) i Srbije (2,9%), što je ukupno 71,5%. Turisti iz ostalih zemalja ostvarili su 28,5% noćenja.

U prosincu 2015. najviše noćenja ostvareno je u hotelima (319 973, tj. 67,5%). Turistima je u prosincu 2015. u Hrvatskoj bilo na raspolaganju 51 655 soba, apartmana i mjesta za kampiranje s ukupno 114 281 stalnom posteljom.

U prosincu 2015., prema NKD-u 2007., u skupini 55.1 Hoteli i sličan smještaj turistima je bilo na raspolaganju ukupno 31 935 soba i apartmana s ukupno 62 177 stalnih postelja. Prosječna popunjenost soba iznosila je 22,4%, a stalnih postelja 19,2%.

Domaći turisti najviše su noćenja ostvarili u Gradu Zagrebu, Splitu, Opatiji, Dubrovniku, Zadru, Rijeci i Osijeku, što iznosi 48,8% od ukupno ostvarenih noćenja domaćih turista. Strani turisti najviše su noćenja ostvarili u Gradu Zagrebu, Opatiji, Dubrovniku, Poreču, Splitu i Rovinju, što je 60,5% od ukupno ostvarenih noćenja stranih turista.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.