Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Poslodavci u turizmu su ove godine reagirali na vrijeme

Na oglase je u prvih šest mjeseci pristiglo više od milijun prijava zainteresiranih kandidata.

Gledamo li samo MojPosao portal, objavljeno je 6% više oglasa za posao u odnosu na prošlu godinu te 21% više nego 2019. godine. 
Ukupno je u 2022. godini objavljeno više od 65.000 oglasa za slobodna radna mjesta, što 16% više nego prošle godine te 13% više nego pretpandemijske 2019. godine.

Na oglase je u prvih šest mjeseci pristiglo više od milijun prijava zainteresiranih kandidata.

Najveći rast u broju oglasa za posao u odnosu na prethodnu godinu zabilježen je tijekom prva dva ovogodišnja kvartala. Međutim, treba podsjetiti kako su u tom periodu prošle godine na snazi bile protuepidemjske mjere te je zapošljavanje bilo odraz cjelokupne situacije, a ne nužno samo stanja na tržištu rada.

U trećem kvartalu rast broja oglasa je usporio, ali je i dalje prisutan.

Kategorije s najvećim brojem oglasa u trećem kvartalu su Prodaja (15% od ukupnog broja oglasa) te Turizam (9% od ukupnog broja oglasa), koje su također rasle u odnosu na prošlu, ali i 2019. godinu.
Najtraženija zanimanja u trećem kvartalu ove godine bila su: prodavač (trgovac), konobar (barmen), skladištar, vozač, djelatnik u korisničkoj službi, radnik u proizvodnji te programer

Već i prema samim najtraženijim zanimanjima vidljivo je kako su se u najvećoj mjeri tražili djelatnici srednje stručne spreme (40%).
Udio oglasa koji su nudili zaposlenje na neodređeno porastao je u trećem kvartalu ove godine (60%) u odnosu na isti period prošle godine (54%), dok je udio oglasa na određeno ostao gotovo nepromijenjen (40%, odnosno 38% prošle godine).

Zagreb i dalje dominira po broju oglasa

U odnosu na treći kvartal prošle, ali i 2019. godine sve županije bilježe rast broja oglasa. 
Najveći rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine bilježe Koprivničko-križevačka (+32%), Splitsko-dalmatinska (+27%) te Ličko-senjska (+27%). 
Najveći broj objavljenih oglasa za posao odnosi se na Zagreb i okolicu, njih gotovo polovica (42%), što je 6% više nego prošle te 25% više nego 2019. godine.

Pripreme za sezonu ove godine su odrađene na vrijeme

Za razliku od prošle godine kada je vrhunac zapošljavanja u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo bio u svibnju i lipnju, ove godine su ugostitelji, poučeni prošlogodišnjim iskustvom, u lov na radnu snagu krenuli na vrijeme. Mjesec s najvećim brojem oglasa u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo bio je ožujak. Nastavno na taj trend broj oglasa je u ljetnim mjesecima bio nešto manji nego prošle godine. Međutim, promotrimo li ukupan broj oglasa za posao u 2022. godini, on je čak 19% veći nego 2021., i 8% veći nego 2019. 

Najveći broj oglasa za slobodna radna mjesta u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo objavljen je u Zagrebu  i Zagrebačkoj županiji (31%), potom u Splitsko-dalmatinskoj (20%), Istarskoj (14%) te Primorsko-goranskoj (12%) županiji.
Najtraženija zanimanja u Turizmu bila su konobar, kuhar, recepcioner, pomoćni radnik u kuhinji te sobarica. 

MojPosao.net


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.