Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Poslodavci, želite li zaista saznati što zaposlenici misle učinite ovo

Čak i ako zaista dobro procjenjujete ljude i njihovo raspoloženje, jedno istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika moglo bi vam biti od velike koristi.

Čak i ako zaista dobro procjenjujete ljude i njihovo raspoloženje, jedno istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika moglo bi vam biti od velike koristi.

Mislite da je motivacija među vašim zaposlenicima visoka? Odlično, ali kako ste to zaključili? Vjerojatno na temelju toga što su ljudi dobro raspoloženi, komunikativni i čini vam se kako ‘u zraku’ vlada neka dobra energija.

MojPosao piše da čak i ako pretpostavimo da su vaši zaposlenici zadovoljni, možete li sa sigurnošću reći što je uzrok tome? Usrećuje li ih posao ili činjenica da je napokon sunčano vrijeme? Jesu li sretni zbog toga što se bliže blagdani/vikend ili ste njihovo dobro raspoloženje primjetili na početku samo još jednog radnog tjedna, koji se po ničemu ne razliku od ostalih?

Lideri su skloniji optimizmu od svojih zaposlenika i ponekad nenamjerno pogrešno interpretiraju informacije na način da idu njima u korist.

Čak i ako zaista dobro procjenjujete ljude i njihovo raspoloženje, jedno istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika moglo bi vam biti od velike koristi.

Svrha takvih istraživanja nije samo utvrditi jesu li zaposlenici sretni na poslu, već omogućava dublju analizu poslovanja – naravno, ako ga provedete na ispravan način.

1) Pitajte samo ono što je doista važno

Prije nego što se odlučite na provedbu istraživanja, razmislite o većim poslovnim cjelinama koje biste istraživanjem voljeli obuhvatiti. Pritom se ograničite na nekoliko ključnih segmenata, kako biste dobili precizne informacije.

2) Naglasak je na promjenama

Nema smisla da u istraživanju postavljate pitanja o stvarima koje ne možete promijeniti. Primjerice, ako vaši zaposlenici misle da su veliki problem slobodna parkirna mjesta i vi ste toga svjesni, ali im ne možete ponuditi bolje rješenje od postojećeg, izostavite ovu temu iz istraživanja.

U suprotnom, potičete zaposlenike da naglase problem za koji već znate, a ostavit ćete vrlo loš dojam ukoliko, nakon tako jasne poruke, ne učinite nikakvu promjenu na bolje. Zaposlenici se s razlogom mogu pitati: zbog čega su uopće morali gubiti vrijeme na vaša pitanja? Koncentrirajte se na one stvari oko kojih biste se mogli dodatno potruditi.

3) Anonimno ili ne

Najbolji način da dođete do iskrenih odgovora je anonimno istraživanje. Imajte na umu da anonimnost mora ostati zajamčena i nakon istraživanja. Ukoliko niste zadovoljni rezultatima, mogli biste doći u napast istraživati tko je što rekao, a ne treba posebno naglašavati što bi taj potez učinio vašem ugledu i autoritetu.

4) Brza objava rezultata

Nemojte dozvoliti da između istraživanja i objave rezultata prođe previše vremena. Jednom kada rezultate dobijete, obavezno ih podijelite sa zaposlenicima. Izostanak povratne informacije ljudi će protumačiti kao da vam nije stalo ili kao da rezultati ne idu vama u korist pa ih tajite. I jedno i drugo je loše za vaš, ali i imidž tvrtke.

5) Napravite plan

Jednom kada ste proveli istraživanje napravite sažetak ključnih problema i zaključaka. Proanalizirajte rezultate s voditeljima odjela ili samim zaposlenicima. Zamolite ih da vam detaljnije pojasne u čemu je točno problem i saslušajte njihove prijedloge.

Nakon dijaloga sastavite plan, kako popraviti navedene nedostatke i podijelite svoje namjere sa zaposlenicima. Jedna od najvećih kvaliteta lidera je sposobnost identificiranja problema, dijalog i razrada potencijalnih rješenja te poduzimanje konkretnih koraka. Kada kažete da ćete nešto učiniti, a zatim to i učinite, vaša kredibilitet nevjerojatno raste.

6) Primite na znanje i nastavite s dobrom praksom

Istraživanja su tvrtkama ono što je povratna informacija osobnom razvoju – veliki poticaj i dobra smjernica. Najvažnije od svega, nije riječ o jednokratnoj praksi, a rješavanje pojedinih nedostataka tražiti će više vremena. Ponovite istraživanje kako biste provjerili je li u međuvremenu došlo do napretka.

Na kraju, imajte na umu sljedeće: povjerenje i vjernost vaših zaposlenika raste kada primjećuju da vas zanima njihovo mišljenje, ali i da se imate namjeru ozbiljno pozabaviti rješenjima istaknutih problema.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.