Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Postojao zabranjeni sporazum mljekara oko otkupnih cijena mlijeka?

Stoga je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja pokrenula je postupak utvrđivanja narušavanja tržišnog natjecanja. U sklopu postupka AZTN je provela i nenajavljenu pretragu i to u prostorijama gospodarsko interesnog udruženja za proizvodnju, preradu i promet stoke, stočnih proizvoda i stočne hrane Croatiastočar

Stoga je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja pokrenula je postupak utvrđivanja narušavanja tržišnog natjecanja. U sklopu postupka AZTN je provela i nenajavljenu pretragu i to u prostorijama gospodarsko interesnog udruženja za proizvodnju, preradu i promet stoke, stočnih proizvoda i stočne hrane Croatiastočar

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) pokrenula je postupak utvrđivanja narušavanja tržišnog natjecanja sklapanjem zabranjenog sporazuma između poduzetnika u mliječnoj industriji zbog indicija o postojanju dogovora oko otkupnih cijena mlijeka, izvijestili su iz Agencije.

U sklopu postupka Agencija je provela i svoju prvu nenajavljenu pretragu i to u prostorijama gospodarsko interesnog udruženja za proizvodnju, preradu i promet stoke, stočnih proizvoda i stočne hrane Croatiastočar, kratko su objavili iz Agencije u svom najnovijem newsletteru.

U Agenciji nisu željeli komentirati postupak u tijeku, a jedino što se može doznati je da je postupak pokrenut na inicijativu konkurenata na tržištu.

Postupak se vodi vezano za otkupne cijene mlijeka, odnosno cijene po kojima mliječna industrija otkupljuje mlijeko od proizvođača.

Naime, iz Ministarstva poljoprivrede već duže vrijeme, pa i u jesen prošle godine, kada je došlo do spora između proizvođača i prerađivača, poručuju da Ministarstvo ne određuje otkupnu cijenu mlijeka već je to stvar tržišta.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja postupak je pak pokrenula na zaprimljenu inicijativu kojom se traži ispitivanje indicija o dogovoru oko otkupnih cijena.

Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Glavni razlog zašto web trgovine nude popuste svojim kupcima definitivno je manevarski prostor koji imaju oko određivanja cijena, u odnosu na trgovine u šoping...

Poduzeća

U utorak, 24. siječnja 2023. godine potpisan je novi Kolektivni ugovor za sve zaposlenike tvrtke Knauf Insulation Novi Marof.

Ekonomija

Stanje internetske trgovine u modnom sektoru potrebno je promatrati u kontekstu cjelokupne geopolitičke situacije koja je utjecala na sve industrije i različite poslovne aspekte.

Edukacija

Cilj okruglog stola je educiranje cjelokupne hrvatske poslovne zajednice o mogućnostima koje intelektualno vlasništvo nudi poduzećima temeljenim na znanju i inovacijama te u kreativnim...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.