Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, zaključila je poslovne rezultate za 2016. godinu s ukupnim prihodom 84,1 milijuna kuna, što predstavlja porast od 29,2 posto u odnosu na godinu ranije i dobiti prije oporezivanja 4,8 milijuna kuna što je porast od 82,9 posto u odnosu na prethodnu godinu. Pozitivni poslovni rezultati Jadrana d.d. nakon izlaska iz stečaja rezultat su stabilne poslovne politike koja je rezultirala velikim investicijskim ciklusom s ciljem povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta, a trendovi su pozitivni i u projekciji budućnosti.
U strukturi prihoda prihodi od prodaje iznose 67,8 milijuna kuna što je također porast u odnosu na prošlu godinu od 11 posto kao i porast od 21,4 posto u odnosu na 2014. godinu. Što se tiče ostalih poslovnih pokazatelja, EBITDA je u 2016. godini iznosila 13,8 milijuna kuna što je porast od 40,7 posto u odnosu na prethodnu godinu dok su postignute prosječne cijene noćenja 15% više nego lani. Rast prosječnih cijena posebno je zabilježen u objektima kojima je podignuta kategorizacija, Jadranovim najvećim hotelima Omorika i Katarina, koji bilježe strelovit rast svih poslovnih pokazatelja. I upravo ta dva hotela, uz odlične rezultate postignute prošle godine, čine 2016. godinu još značajnijom za Jadran jer je u 2016. godini Jadran po prvi put dva hotela kategorizirao sa visoke četiri zvjezdice te su oplemenjeni dodatnim sadržajima poput SPA centra i kongresnim dvoranama u hotelu Katarina te kongresnim dvoranama i salom za vjenčanja u hotelu Omorika.
U prošloj godini zaključen je i nadzor nad poslovanjem koji je proizašao iz stečajnog postupka obzirom da je Jadran dvije godine prije roka ispunio sve obveze iz stečajnog plana, a posebno se to odnosi na obvezu isplate po stečajnom planu od 30,5 milijuna kuna bivšim i sadašnjim radnicima koji su u potpunosti isplaćeni.
Prošlu 2016. godinu označio je još jedan značajan događaj u Jadranu – po prvi puta isplaćene su božićnice zaposlenicima Jadrana. Rezultat je to poslovne politike Uprave koja je, nakon godina neizvjesnosti zaposlenika Jadrana pa i neisplate plaća i prosvjeda koji su prethodili stečaju, odlučna u namjeri povećanja prava zaposlenika kako kroz novčane nagrade, tako i kroz pokrenuti edukacijski ciklus za sve zaposlenike.
”Vjerujem da svih veseli poslovanje Jadrana nakon stečaja koje ima pozitivan uzlazni trend, a na ponos svih sjaje i četiri zvjezdice na Katarini i Omorici te uskoro i na hotelu Esplanade koji je trenutno u rekonstrukciji. Nakon stečaja zajedno sa svojim timom preuzeo sam veliku odgovornost i vjerujem da smo svi zajedno ispunili očekivanja, kako dioničara, tako i zaposlenika te poslovnih partnera. Prije samo tri i pol godine svih nas u Jadranu je tresla neizvjesnost izlaska iz stečaja, a danas je Jadran stabilna tvrtka fokusirana na ulaganja i podizanje kvalitete, edukaciju zaposlenika i strateško planiranje poslovanja. Sa jednim od najvećih svjetskih autoriteta u području turizma izradili smo strateški poslovni plan do 2025. godine te projekcije do 2031. godine koji uspješno provodimo i koji nam daje za pravo da projiciramo svjetlu budućnost cijele destinacije”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.
Jadran je u 2016. godini „zaradio“ i dva certifikata – certifikat upravljanja kvalitetom ISO 9001 te AAA certifikat bonitetne izvrsnosti, a sve pozitivne pomake i potpuni obrat u poslovanju izlaskom iz stečaja te nastavkom obavljanja djelatnosti prepoznalo je i Hrvatsko udruženje menadžera koje je predsjedniku Uprave Jadrana d.d. Dinu Manestru u 2016. godini dodijelilo strukovno priznanje i nagradu Menadžer godine za najbolje osmišljen te uspješno vođen poduzetnički projekt i osobni doprinos razvoju hrvatskog gospodarstva u području turizma.