Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Novi certifikat za nova tržišta

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, u smjeru realizacije strateškog plana poslovanja do 2025. godine koji predviđa obogaćivanje objekata u vidu turističke ponude više dodane vrijednosti, ušla je u proces certifikacije halal kvalitete svojih hotela.

U suradnji s Centrom za certificiranje halal kvalitete koji djeluje u sklopu  Islamske zajednice u Hrvatskoj prošli je tjedan pokrenut  edukacijski seminar za zaposlenike. Kuhari, konobari, recepcionari, djelatnici domaćinstva, direktori hotela, djelatnici odjela marketinga i prodaje i odjela nabave, sveukupno stotinjak djelatnika Jadrana d.d. upoznali su se s osnovnim  religijskim komponentama Islama koje su odavno postale sastavni dio kulture i tradicije.

Obzirom da halal turizam na globalnom nivou predstavlja značajan udio koji u globalnoj sezoni premašuje brojku od 140 milijardi američkih dolara, onda ni ne čudi kako su se europske turističke perjanice već odavno prilagodile takvoj potražnji. Od europskih destinacija turisti iz islamskih zemalja najčešće posjećuju Francusku i Italiju. Te dvije predvodnice europskog turizma odavno su shvatile kako im upravo ta turistička niša donosi značajne prihode, te su se već poodavno prilagodile svojim gostima muslimanske vjeroispovijesti. Certificiranje halal proizvoda i uslužnih djelatnosti povećalo je značajno njihovu konkurentnost, ali je istodobno i europskim proizvođačima hrane otvorilo istočna tržišta.

”Produbljivanjem znanja i širenjem ponude Jadran d.d. želi ići u korak sa svjetskim turističkim  trendovima te upravo na taj način želimo dati odgovor na sve vrste zahtjeva i želja različitih gostiju koji dolaze ili će doći na našu rivijeru. Ovo je isto tako prilika svima nama da zajedno naučimo i usvojimo nešto novo, te tako Crikvenici pružimo priliku da proširi svoju ponudu i na goste sa velikog  halal tržišta. No, ovo je i prilika našim dobavljačima i partnerima da uz naš razvoj i oni prošire i prilagode svoje proizvode i usluge te tako postanu konkurentniji i na puno širem tržištu. Širenjem ponude i usvajanjem novih znanja i vještina stvaramo dodanu vrijednost od koje naša zajednica može imati samo koristi” izjavio je Dino Manestar predsjednik Uprave Jadran d.d.

Prema globalnim statistikama Svjetske turističke organizacije halal gosti na svojim odmorima troše u prosjeku 1700 američkih dolara što je za 500 dolara više od uobičajenog europskog gosta.

Proces certifikacije halal kvalitete u Jadranu d.d odvijat će se kontinuirano u slijedećih nekoliko mjeseci tako da će hoteli biti spremni u predstojećoj sezoni dočekati goste koji traže znak halal kvalitete.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.