Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Poziv na glasovanje za nove pobjednike „Reach for Change – Budi promjena“

Tele2 i međunarodna zaklada Reach for Change iz Švedske pozivaju sve da svojim glasovima na Facebook stranici Reach for Change Croatia pomognu odabiru ovogodišnjih pobjednika.

Tele2 i međunarodna zaklada Reach for Change iz Švedske pozivaju sve da svojim glasovima na Facebook stranici Reach for Change Croatia pomognu odabiru ovogodišnjih pobjednika. Time će pomoći nekom od projekata iz domene socijalnog poduzetništva usmjerenog prema djeci da ostvare svoje planove.

Osim javnog glasovanja o pobjednicima će odlučivati i dva žirija, jedan u kojem su Branko Roglić (predsjednik Uprave Orbico),  Lars Schmidt (veleposlanik Švedske u RH), Guillaume van Gaver (potpredsjednik Tele2 Grupe), Sofia Breitholtz (CEO Reach for Change), Tatiana Burmistrova (regionalna direktorica Reach for Change) i Viktor Pavlinić, (predsjednik Uprave Tele2 ), dok drugi žiri čine djeca.

Tele2 i zaklada Reach for Change i ove godine nastavljaju uspješnu suradnju. Njihov zajednički program započeo je 2015. godine, kada je Tele2 svojom podrškom omogućio početak rada zaklade Reach for Change u Hrvatskoj. Cilj suradnje na programu Reach for Change – Budi promjena je pružiti financijsku i nefinancijsku podršku socijalnim poduzetnicima i njihovim projektima koji značajno doprinose rješavanju nekih od najvećih problema s kojima se susreću djeca. Organizacija je pokrenuta u Švedskoj 2010., a sad je prisutna u 18 zemalja na tri kontinenta te u svijetu podržava više od 120 Lidera promjene.

Kratki pregled dosadašnjih pobjedničkih projekata iz Hrvatske

U udruzi Logopedi bez granica prepoznali su aktualni problem u logopedskoj praksi prisutan zbog centraliziranosti logopedskih usluga u većim gradovima, te je njihov osnovni cilj prevladati probleme nedostatnosti logopedske usluge u lokalnim zajednicama. Modelom on-line logopedske terapije omogućavaju djeci koja imaju govorno jezične teškoće i teškoće u učenju, a žive u ruralnim, otočnim, gorskim, odnosno prometno slabije povezanim mjestima u RH, dostupnost logopedske terapije kojima je ista nedostupna, skupa i/ili neučinkovita.

Kreativna Udruga Ruke osnovana je s ciljem promocije izvaninstitucionalnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja djece, mladih i odraslih, slobodnog kreativnog i kulturnog izražavanja.

Cilj udruge je promovirati ideju i važnost izvaninstitucionalnog obrazovanja i cjeloživotnog obrazovanja prvenstveno kod djece i mladih u svrhu poboljšanja njihovih znanja i vještina kao zaloga za budućnost.

Otvorena medijska grupacija je osnovana sa svrhom promocije civilnog društva i zaštite ljudskih prava korištenjem modernih tehnologija i medijske produkcije, aktivnog uključivanja mladih u društvo, podizanjem razine svijesti mladih promicanjem vrijednosti društva jednakih prilika za sve građane.

Udruga Mladi pomagači s radom je započela 2016. godine kako bi razvili program podrške za djecu koja u obitelji imaju iskustvo invaliditeta i/ili teške kronične bolesti. Nazvali smo ih mladim pomagačima jer je riječ o djeci i mladima koji izravno bolesnom članu obitelji ili članu obitelji s invaliditetom pružaju praktičnu i/ili emocionalnu podršku.

U Udruzi Vjetar u leđa provodi se Program za potencijalno darovitu djecu „Iskrice“ već 5 godina. Program je verificiran od MZOŠ i AZOO, a namijenjen sada djeci predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta u dobi od 4 do 14 godina. Dobili smo potporu Ureda Predsjednika RH. 2016. godine proglašeni su European Talent Point-om – te su time postali dio europske mreže organizacija koje se bave darovitom djecom.

U središtu programa Jadranskog pomorskog instituta su djeca iz sustava socijalne skrbi te njihova edukacija. Kroz tradicionalnu brodogradnju kao platformu, djeca se uče osnovama stolarije i izgradnje čamaca, ali i timskome radu, suradnji i kvalitetnoj komunikaciji.

Tele2 i međunarodna zaklada Reach for Change biraju nova 3 kandidata kojima će dati potporu. Glasajte i vi putem stranice: https://www.facebook.com/reachforchangecroatia/


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.