Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Poznate osobe povećale promet prema LinkedInu za 63 posto!

Riječ je o odabranoj skupini ljudi na vodećim položajima u životu i na poslu, koji dijele tajne uspjeha u oba područja. I što je najbolje, za ovu poslovnu mrežu pišu – besplatno

Riječ je o odabranoj skupini ljudi na vodećim položajima u životu i na poslu, koji dijele tajne uspjeha u oba područja. I što je najbolje, za ovu poslovnu mrežu pišu - besplatno

Vjerojatno ste i sami počeli pratiti neke od utjecajnih osoba na LinkedInu, kao što su političari, direktori ili osobe na ostalim čelnim mjestima u raznim tehnološkim i drugim tvrtkama, te čitati njihov sadržaj. Upravo je ponuda takvog novog sadržaja jedan od glavnih razloga što se promet prema LinkedInu u prvom kvartalu ove godine povećao za čak 63 posto, u odnosu na prethodnu godinu, prenosi Forbes.

Inače, sve te utjecajne osobe za LinkedIn pišu potpuno besplatno, a Forbes navodi kako je “čarobnu” formulu za uspjeh otkrio izvršni urednik LinkedIna, Daniel Roth, koji vodi Influencere – odabranu skupinu ljudi na vodećim položajima u životu i na poslu, koji dijele tajne uspjeha u oba područja.

‘Win-win-win’ situacija

Naravno, ako pogledate tko se sve nalazi na listi utjecajnih osoba (primjerice, Bill Gates, Richard Branson ili čak i američki predsjednik Barack Obama), jasno vam je zašto je ovaj projekt uspješan. Istodobno, na listu se ulazi samo na poziv, tako da postoji niz direktora i drugih osoba koje pokušavaju ući u taj zatvoreni krug. To je i razumljivo, ako uzmete u obzir tko se sve nalazi na LinkedInu, odnosno, tko je skupina kojoj se sadržaj utjecajnih osoba “servira” – često su to profesionalci i stručnjaci u svojim područjima, osobe koje doista zanima navedeni sadržaj. Istodobno, Influenceri svojim sadržajem učvršćuju svoje pozicije, stoga je to dobitna kombinacija za sve.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.