PR kampanja osvaja srca korisnika

PR kampanja osvaja srca korisnika

Ponekad niti izvrstan proizvod ili usluga ne mogu pronaći put do korisnika ukoliko isti ne prati odlična kampanja. Upravo zbog toga imajte na umu da kod predstavljanja proizvoda ili usluge PR kampanja osvaja srca korisnika vaših usluga i proizvoda.

Da je to tako donosimo vam nekoliko primjera kampanja koje su “pokrenule” svijet. I u prošloj su godini PR timovi diljem svijeta iskazali veliku kreativnost i stvorili kampanje za pamćenje, ali i za učenje budućim PR profesionalcima. Primjer koji nam je svima ostao urezan u pamćenje je Ice Bucket Challenge, kampanja koja je svijet upoznala s teškom i neizlječivom bolesti, a nije bila pokrenuta od strane brendova ili kompanija. Viralni izazov je kao privatna inicijativa krenuo putem društvenih mreža još 2013., i to kao izražavanje potpore prijateljima oboljelima od različitih teških bolesti. No, u ljetu 2014. društvene mreže su gotovo eksplodirale od poziva na pomoć oboljelima od neizlječive bolesti ALS. Trenutak za reakciju prepoznali su brojni poznati, ali i kompanije pa tako nije sve stalo na istresanju kante hladne vode jer je prikupljeno više od sto milijuna dolara za istraživanje bolesti. U izazovu je sudjelovalo na tisuće poznatih diljem svijeta pa tako i u Hrvatskoj.

LikeAGirl – video koji je prošlog ljeta postao jedan od najčešće dijeljenih na društvenim mrežama nedavno je emitiran i u najgledanijem američkom TV terminu – tijekom Super Bowla. Riječ je o kampanji brenda Always u vlasništvu tvrtke Procter&Gamble koji se pita – otkada je biti „kao curica“ postalo uvredljivo? Kampanju je i prije TV emitiranja na online kanalima pogledalo čak 54 milijuna ljudi. Predstavnici brenda Always su oduševljeni reakcijama i iznimno su ponosni na poruke koje video odašilje. A najvažnija je – osnaživanje samopouzdanja kod djevojčica kojima je vrijeme puberteta i tjelesnih promjena ionako izazovno i teško. Istraživanje provedeno nakon kampanje pokazalo je da čak 76% posto njih frazu „kao curica“ više ne doživljava negativno.

Reci DA! – Spomenimo i kampanju koja je i nama ostala u dragom sjećanju, posebno zbog ostvarenog rezultata. Humanitarna kampanja Reci DA! pokrenuta je u suradnji s kompanijama Procter&Gamble i LIDL Hrvatska, a bila je namijenjena djeci sa sindromom Down. Kampanja je rezultirala donacijom u iznosu od četvrt milijuna kuna, a djeci su nabavljeni računalni programi Boardmaker neophodni za pohađanje redovne nastave i tableti s dostupnim aplikacijama za učenje jezika i matematike. Mnogi od njih su sada ponosni đaci koji lakše svladavaju svakodnevne obaveze. Vjerujemo da će neke od spomenutih kampanja i vama biti inspiracija da svoju priču ispričate na poseban način.

ShareaCoke – Kampanja Share a Coke je bila toliko dobra da je nastavljena i u 2014. Vlastito ime na bočici ili prijateljska poruka bili su pun pogodak i kampanja je uz nove nazive, treba li reći, i više no uspješno nastavljena. Pouka: korisnicima su neodoljive personalizirane kampanje, ali i zarazno veselje i sreća koje komunicira ovaj brend.

Marsala by Pantone – kako od jedne sasvim obične boje stvoriti zvijezdu sezone? Odgovor zna kompanija Pantone, autoritet za boje koja je krajem prošle godine za boju Marsala prozvala bojom 2015. godine. Nije dugo trebalo da modni svijet preplavi odjeća i šminka u boji sezone, dizajneri predlažu uređenje interijera u ovoj boji, društvene mreže su već opijene bojom crvenog vina. Zaključak: jedna boja je pokrenula kotač proizvodnje i potrošnje u nekoliko povezanih grana industrije.

www.ambrela.hr

[email protected]

Podijeli

Odgovori

Top