Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Prava i obveze trgovca u odnosu na prava potrošača

Jeste li znali da su za nepoštivanje odredbi Zakona o zaštiti potrošača određene prekršajne kazne u iznosima od 10.000 do 100.000 kuna?

Zakon o zaštiti potrošača
pixabay.com

Jeste li znali da su za nepoštivanje odredbi Zakona o zaštiti potrošača određene prekršajne kazne u iznosima od 10.000 do 100.000 kuna?

Istovremeno Ministarstvo gospodarstva u suradnji s udrugama za zaštitu potrošača i Europskim potrošačkim centrom provodi redovite medijske kampanje informiranja građana o potrošačkim pravima.

Kako biste bili detaljno upoznati sa svim odredbama Zakona, te svojim kupcima i klijentima osigurali najkvalitetniju moguću uslugu zbog koje će se poželjeti vratiti, za Vas smo pripremili seminar:

Prava i obveze trgovca u odnosu na prava potrošača

Sudjelovanjem na seminaru ćete:

  • Saznati sve o odredbama i izmjenama Zakona o zaštiti potrošača, o korištenju naziva i cijena u promociji, o akcijskoj prodaji, rasprodaji i sezonskim sniženjima
  • Naučiti kako uspješno riješiti prigovore nezadovoljnog kupca
  • Doznati procedure izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova
  • Saznati nove uredbe i kodekse o sve prisutnijoj online trgovini

Kome je seminar namijenjen?

Svim pravnim osobama, voditeljima pravnih službi, odjela prodaje, marketinga i promocije, direktorima malih i srednjih poduzeća, trgovcima, obrtnicima, ugostiteljima, hotelijerskim i turističkim managerima, svima zainteresiranima.

REDOVNA KOTIZACIJA: 1.690,00 kn + PDV

Kotizacija uključuje sudjelovanje na radionici, uvjerenje o pohađanju, skriptu s predavanja, konzultacije s predavačem, osvježenja u pauzama

Broj mjesta je ograničen.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.