Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Osobne financije

Kriza i zaposlenici u Hrvatskoj – mladi najoptimističniji, žene najpesimističnije

PR tvrtka Premisa s agencijom Puls provela je istraživanje na uzorku od 800 zaposlenih osoba u Hrvatskoj. Anketa se provodila telefonski, a istraživanjem se pokušalo doći do odgovora o utjecaju krize na zaposlenike u privatnom i javnom sektoru. Rezultati pokazuju da su mladi najoptimističniji, a žene najpesimističnije. Svi su pak nedovoljno informirani o utjecaju recesije na poslovanje.

PR tvrtka Premisa s agencijom Puls provela je istraživanje na uzorku od 800 zaposlenih osoba u Hrvatskoj. Anketa se provodila telefonski, a istraživanjem se pokušalo doći do odgovora o utjecaju krize na zaposlenike u privatnom i javnom sektoru. Rezultati pokazuju da su mladi najoptimističniji, a žene najpesimističnije. Svi su pak nedovoljno informirani o utjecaju recesije na poslovanje.

Anketa je pokazala da 41 posto zaposlenih misli da bi ih mogle pogoditi negativne posljedice krize, njih 39 posto vjeruje da uopće neće osjetiti krizu, dočim petina ili 20 posto njih navodi da negativne posljedice već osjećaju. Najoptimističnije na krizu gledaju mlađi zaposlenici, dočim su njihovi stariji kolege u dobi između 41 i 50 godina pesimistični zbog turbulentnih vremena.

Zaposlenici osjećaju posljedice krize

Četvrtina zaposlenih hrvatskih građana očekuje da će kriza imati izuzetno negativne posljedice na tvrtke i organizacije u kojima rade. Njih 48 posto smatra da će se kriza osjetiti samo u manjoj mjeri, a 21 posto ne očekuje da će njihovi poslodavci osjetiti krizu, pokazalo je istraživanje agencije Premisa provedeno radi utvrđivanja utjecaja krize na tvrtke i organizacije te interne komunikacije o krizi, prenosi Hina.

Posljedice su najčešće kašnjenje ili smanjivanje plaća, općenito pogoršanje uvjeta rada i ukidanje povlastica, a četiri posto ispitanika dobilo je otkaz.

Najugroženije Hrvatice

Najugroženijim zaposlenicima osjećaju se žene i niže obrazovani stanovnici sjeverne Hrvatske, Like i Banovine. Rezultati pokazuju i kako trećina zaposlenih drži da vodstvo njihove organizacije nema dobar plan za borbu protiv krize. Najviše povjerenja u svoje menadžere imaju zaposlenici privatnih tvrtki, i to visokih 70 posto.

Povjerenje u javnoj upravi nije ni blizu tako veliko – gotovo polovina zaposlenika misli da njihovo vodstvo nema odgovor na krizne situacije.

Iz Premise ističu podatak da gotovo 70 posto zaposlenih unutar svojih organizacija ni na koji način nije informirano o mogućem utjecaju krize i posljedicama na poslovanje. Polovina zaposlenika o krizi je doznala isključivo iz medija.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.