Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Preuzimanjem Mercatora Todorić bi postao najveći od Triglava do Crnog mora

Preuzimanjem Mercator grupe, ostvari li se ambiciozni projekt Ivice Todorića, vlasnik Agrokora postat će najveći trgovac na području od Triglava do Crnog mora, aktivno prisutan na 7 od 10 pripadajućih tržišta regije. Agrokor je s maloprodajom sada na tri (Hrvatska, BiH i Srbija), a Mercator na sedam (Slovenija, Hrvatska, Srbija, BiH, CG, Albanija i Bugarska) tržišta.

Preuzimanjem Mercator grupe, ostvari li se ambiciozni projekt Ivice Todorića, vlasnik Agrokora postat će najveći trgovac na području od Triglava do Crnog mora, aktivno prisutan na 7 od 10 pripadajućih tržišta regije. Agrokor je s maloprodajom sada na tri (Hrvatska, BiH i Srbija), a Mercator na sedam (Slovenija, Hrvatska, Srbija, BiH, CG, Albanija i Bugarska) tržišta.

Prema preliminarnim podacima novonastala tvrtka imala bi godišnji promet veći od 5,6 milijardi eura i zapošljavala bi više od 40.000 djelatnika. Mercator je u veljači objavio konsolidirani prošlogodišnji poslovni učinak za grupaciju. Ostvario je 2,78 milijardi eura prihoda i zapošljavao je 23.482 djelatnika. Na svih sedam tržišta Mercator raspolaže sa 1483 trgovine čija se prodajna površina prostire na 787.198 četvornih metara.

Agrokor je za lani objavio samo rezultat hrvatskoga Konzuma, prihod je iznosio 1,74 milijarde eura. Tome treba dodati prihode Tiska, Konzuma iz BiH i Idee iz Srbije koji su za sada nepoznanica. Budući da je lani većina trgovaca uglavnom preslikala poslovni rezultat iz 2009. s obzirom na to da je Idea tada ostvarila 385 milijuna eura prihoda, Tisak 384, a Konzum u BiH 246 milijuna eura, preliminarno se može reći da je maloprodaja Agrokora u 2010. imala ukupan prihod 2,76 milijardi eura.

Agrokor ima više trgovina

I dok godišnjim prihodom maloprodaja Agrokora i Mercatora vode gotovo mrtvu trku, najveći hrvatski trgovački lanac svom suparniku bježi brojem trgovina. Na lokalnom tržištu kroz Konzum broji 800 trgovina, dok Tisak, ovisno spominje li se rad u sezoni ili tijekom cijele kalendarske godine, oscilira između 900 i 1200 prodajnih lokacija. Konzum na BiH tržištu ima 82 trgovine, dok Idea u Srbiji posluje preko 138 maloprodajnih i sedam veleprodajnih objekata. Na koliko četvornih metara posluje Agrokorova prodaja teško je odgonetnuti. U koncernu tvrde da Konzum u Hrvatskoj radi na 284.007 kvadrata prodajne površine.

Slovenski Tuš supermarkete u Srbiji prodao Todoriću

Članak u cijelosti pročitajte na portalu Poslovni.hr


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.