Svaka web stranica ima svoj cilj. Taj cilj može biti od najjednostavnijeg informiranja korisnika interneta o nekoj specifičnoj temi pa sve do prodaje određenih usluga ili proizvoda. Ako je riječ o informiranju korisnika interneta o nekoj specifičnoj temi, prijevodima web stranica na strane jezike možete informirati daleko veći broj korisnika nego što biste to, primjerice, napravili da su vašeweb stranice isključivo na jednom ili hrvatskom jeziku.
Ako je pak riječ o prodaji određenih usluga i proizvoda, prijevodima na strane jezike možete značajno proširiti svoje tržište te značajno povećati svoju prodaju. Što bi se moglo dogoditi s vašom internetskom prodajom usluga ili proizvoda ako biste svoje internetske stranice preveli na npr. engleski i njemački jezik?
Širenje ‘područja borbe’
Prevedete li svoje web stranice na navedene jezike, značajno ćete proširiti svoje tržište zato što engleski jezik kao svoj službeni jezik govori preko 375 milijuna ljudi u svijetu. Također, njemački jezik kao primarni jezik u svojoj državi govori nešto više od 120 milijuna ljudi u svijetu. Stoga, vaše tržište se širi s 4,5 milijuna ljudi u Hrvatskoj na više od 495 milijuna ljudi u svijetu, što je gotovo 110 puta više korisnika interneta.
Van domene Google.hr-a
Prevedete li svoje web stranice na navedene jezike, vaša vidljivost na tražilicama postat će daleko veća te ćete time privući veći broj zainteresiranih posjetitelja. Prijevodom web stranice na njemački jezik steći ćete uvjete da se vaša domena rangira i unutar rezultata pretraživanja nacionalne domene Googlea za Njemačku, tj. google.de. Dokle god prijevodi na strane jezike ne postoje, jednostavno nemate mogućnost biti prisutni na odgovarajućim verzijama nacionalnim domena Googlea.
Međunarodno povjerenje
Prevedete li svoje internetske stranice na navedene jezike, vaši posjetitelji će imati daleko više povjerenja u vaše internetske stranice te vaše usluge i proizvode. Posebno se to odnosi na strane posjetitelje koji će preko raznoraznih drugih kanala ovako i onako posjetiti vaše stranice (npr. putem društvenih medija).
Tekst u cijelosti možete pročitati na portalu Netokracija